הפועל ב"ש עושה מאמצים לצרף את חלוץ נבחרת אוסטריה

לוקאס הינטרזר
לוקאס הינטרזר | Gettimages

לוקאס הינטרזר שסיים חוזה באינגולשטאט נמצא חזק ברשימות של האלופה. גם שמו של תומאש פקהארט הצ'כי עדיין על הכוונת. בן ביטון עשוי להמשיך

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ממשיכה במאמציה לאיתור חלוץ זר. אחרי שהארגנטינאי כריסטיאן מננדס העדיף לחתום במקסיקו, שבו אנשי האלופה לאופציית הצ'כי תומאש פקהארט, שחקן א.א.ק אתונה בעונה שעברה. החלוץ בן ה-28 כבש העונה תשעה שערים בליגה היוונית וחוזהו שהסתיים לא יוארך. כזכור, כבר לפני חודשיים וחצי דיווחה התקשורת היוונית על מועמדות הצ'כי לבאר שבע.


פקהארט, המתנשא לגובה 1.95 מטר, הגיע בגיל 17 לטוטנהאם ורשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת. הוא שיחק גם בסאות'המפטון, סלביה פראג, יבלונץ, ספרטה פראג, נירנברג ואינגולשטאט לפני שעבר ליוון. בנוסף, לזכותו 19 הופעות בנבחרת הבוגרת של ארצו.



פקהארט, עבר מרשים (Gettyimages)


גורמים הקשורים בעסקה טענו שמועמדותו של פקהארט התחזקה לאחרונה, אך בבאר שבע אומרים שישנם מועמדים נוספים. שם שמעניין מאוד את ראשי האלופה הוא זה של לוקאס הינטרזר. האוסטרי בן ה-26 (1.92 מטר) סיים חוזה באינגולשטאט, במדיה כבש 18 שערי ליגה בשלוש השנים האחרונות.


הינטרזר רשם 11 הופעות בינלאומית ובעברו שיחק גם באינסברוק בארצו. בימים האחרונים סיפר הינטרזר שדחה הצעה מאוסטריה וינה והצהיר שלא ישחק באוסטריה "אך לא בהכרח יחזור לגרמניה". גם בוכום הוזכרה כמי שמעוניינת בשירותיו. בבאר שבע מקווים שהשחקן ישתכנע להגיע לשחק בישראל.



לוקאס הינטרזר, ילבש אדום? (Gettyimages)


בנושא אחר, המגן בן ביטון יתייצב בשבוע הבא לפתיחת האימונים. חוזהו של ביטון בטרנר יסתיים רק בקיץ 2018, ועד אז הוא מקווה להגשים את חלומו האירופי בתנאי שהדיבורים לגבי מעבר אפשרי לגנט יבשילו לכדי עסקה ממשית. "הבעיה" של ביטון נובעת מיכולתו הגבוהה כפי שבאה לידי ביטוי בשתי העונות האחרונות. כרגע באר שבע לא להוטה לשחרורו, למרות שהדברים נזילים במקרה של הצעה כספית מפתה שתשלשל סכום נאה לקופת המועדון. 


על רקע המאמצים לצרף חלוץ זר טרם נמצא פתרון לסוגיית לוסיו מרינאו, החלוץ הברזילאי שסיים חצי עונת השאלה במ.ס אשדוד ויחזור אוטומטית לבאר שבע. למי ששכח, בתקופה הקצרה שבה הוזנק מהספסל הספיק לוסיו לכבוש 5 שערים (מתוכם 2 שערים במפעלים האירופיים), ולבשל עוד שלושה. באשדוד הוא לא ממש הרשים אבל בסביבתו אמרו: "בלי כדורי עומק גם זלאטן לא היה כובש שם".


האלופה תפתח את אימוניה ביום שלישי ללא שחקני הנבחרות וחלק מהזרים שישובו רק בשבוע שלאחר מכן לקראת היציאה למחנה האימון בפולין. כפי שפורסם אתמול, האלופה תפגוש באופלניצה בין היתר את לך פוזנן. ב-19 ביוני תדע באר שבע מי תהיה יריבתה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.



ימשיך בבאר שבע? בן ביטון (דני מרון)


בתוך כך, המועדון הודיע על סיכום עם חברת "מטרופולין" על הארכת המשך החסות לעונה נוספת. אלונה ברקת מסרה בתגובה כי "אני שמחה ששיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם מטרופולין ממשיך ומבחינתנו זהו המשך טבעי לשותפות נפלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי