פרסום ראשון: הקשר אלחנדרו ברברו על סף סיכום ברעננה

אלחנדרו ברברו
אלחנדרו ברברו | טוויטר

הארגנטינאי בן ה-25 מגיע מקרמיוטיסה הקפריסאית ויהיה שחקן הרכש השני של המאמן החדש דודו אברהם

(גודל טקסט)
בהפועל רעננה החדשה של המאמן דודו אברהם ממשיכים לעבוד על העונה החדשה, כאשר לאחר החתמתו של מרקו אדמוביץ', הסרבי בן ה-26 מקבוצת קרמיוטיסה הקפריסאית, לספורט1 נודע לראשונה שהקבוצה מהשרון על סף סיכום עם חבר נוסף לקבוצתו, הקשר אלחנדרו ברברו.

 

הארגנטינאי בן ה-25 (1.75 ס"מ), התחיל את העונה שעברה באפולון לימסול, גם כן מהליגה בקפריסין, אך באמצע העונה הושאל לקבוצה מתחתית הליגה. הקשר גדל בבנפילד מהליגה הארגנטינאית, במדיה כבש שער אחד בשלוש עונות, ובהמשך עבר בניואלס אולד בויס ובנסיונאל מאורוגוואי, לפני שעבר לקפריסין. הוא צפוי להיות שחקן הרכש השני של הקבוצה העונה.


 

לברברו שתי הופעות בנבחרת ארגנטינה עד גיל 20 ושלוש בנבחרת עד 17. בעונה האחרונה כבש חמישה שערים ובישל ארבעה נוספים ב-26 הופעות ליגה בסך הכל. 

 

רעננה, שמינתה את דודו אברהם כמחליפו של חיים סילבס, החתימה עד כה רק את הסרבי מרקו אדמוביץ' שהגיע כאמור גם הוא מקרמיוטיסה. החלוץ כארם ארשיד שב מהשאלה בהפועל עפולה, בעוד עמנואל אמבולה, אלי בבייב ושבתאי שעזב בשבוע שעבר למכבי פתח תקווה נפרדו מהקבוצה.


אלחנדרו ברברו. הרכש השני של אברהם (טוויטר)

אלחנדרו ברברו. הרכש השני של אברהם (טוויטר)


בקבוצה רוצים להשאיר את מוחמד כליבאת, ושיחות מתקיימות איתו, אך החלוץ טרם קיבל החלטה וממתין להצעות נוספות. רק בשבוע שעבר, הודיעה הקבוצה על החתמתו לשלוש שנים נוספות של החלוץ מוחמד שאכר ועל כך ששני משחקי האימון הראשונים הקיץ יהיו נגד מכבי תניה (בשביעי ביולי) ומכבי הרצליה (ב-13 ביולי).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי