המו"מ בין הפועל ת"א לפושה תקוע, ידין קרוב לסיכום

גורדן פושה
גורדן פושה | אודי ציטיאט

איוניר רוצה את החלוץ, אך קיימים פערים בין הצדדים. הקפטן צפוי להמשיך. נחמיאס חתם ולגאנס הספרדית מעוניינת באלטמן

(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב רוצים מאוד את החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה, כפי שפורסם בספורט1, אך המו"מ בין האחים איציק ושרון ניסנוב עם מלך שערי הליגה הלאומית נתקע. נציגי החלוץ טוענים שההצעה הכספית של האדומים נמוכה וקיימים פערים בין הצדדים, אך הם ניתנים לגישור. על פי סוכנו של הצרפתי שלוש קבוצות מליגת העל הגישו הצעות לרכישת החלוץ, אך הוא רוצה קודם למצות את המו"מ עם האדומים.

 

גורם המקורב להפועל תל אביב התייחס לנושא: "כבר ביום שירדנו ליגה הועלה שמו של ג'ורדן פושה. אם במכבי הרצליה הוא הבקיע 25 שערים בעונה שעברה, בהפועל תל אביב כשלצדו ישחק פדרו גלבאן הוא יכבוש מעל 30 שערים. הוא המפתח להעפלה חזרה בתוך עונה לליגת העל".


 

למאמן מוטי איוניר יש ארבעה מועמדים זרים נוספים לעמדת החלוץ, אך הוא ממתין לתוצאות המו"מ מול פושה. איוניר גם שוקל לצרף בלמים נוספים.


בינתיים חתם במועדון הקשר רז נחמיאס שגדל בחודורוב והושאל בעונה שעברה לבית"ר ת"א/רמלה.




 

מתברר כי השוער אריק ינקו הוא זה שביקש מהמאמן ומראשי המועדון לצרף לתפקיד מאמן השוערים את גיא נחשון. במועדון טוענים כי הקפטן אביחי ידין קרוב להסכם המשך דרכו בקבוצה וההמתנה היא לאוראל דגני המחזיק בהצעות מבית"ר ירושלים ובני יהודה. בנושא עומרי אלטמן טוענים במועדון כי הוא בוחן הצעות מאירופה כשקבוצת לגאנס מהליגה הספרדית הראשונה התעניינה בו ויכולה לרכוש אותו תמורת 150 אלף יורו בלבד.


אביחי ידין. יישאר (עדי אבישי)אביחי ידין. יישאר (עדי אבישי)


ובנושא אחר: מפרקי הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב, הגישו בקשה לבית המשפט המחוזי "בקשה למתן הוראות" בעניין סכום של 69 אלף שקל ששולם לעו"ד ציון אמיר ב-2012 ע"י "חברת הראל אחזקות". המפרקים דורשים מאמיר כבירי, הבעלים לשעבר של האדומים, לנפק להם הסברים וקבלות לגבי השרותים שנתן עו"ד אמיר להפועל ת"א.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי