מכבי פ"ת ביקשה הבהרות מגיא מלמד בנוגע לעתידו

מלמד
גיא מלמד | ערן לוף

המלאבסים רוצים לדעת אם החלוץ שמנהל מגעים עם מספר קבוצות בליגת העל, ימשיך או יעזוב. גם קאניוק עשוי לעזוב

(גודל טקסט)

לאחר החתמתו של רישאר סומא, עליה פורסם כאן לראשונה, במכבי פתח תקווה ממשיכים במלאכת בניית הסגל. אחרי צירופו של הקשר הגינאי וצירופם של יובל שבתאי, יובל אבידור ועודד אלקיים, המאמן, קובי רפואה, שואף לצרף עוד שני בלמים זרים וחלוץ.
 

במקביל, בקבוצה נפגשו בימים האחרונים עם גיא מלמד, וביקשו הבהרות לגבי המשך דרכו במועדון. כזכור, לחלוץ דרכון ליטאי וסעיף שחרור של 300 אלף יורו ורפואה ביקש לקבל תמונת מצב לגבי תוכניותיו בשבועיים הקרובים, או לפחות עד סוף החודש הקרוב.
 


בימים אלה, סוכנו גלעד קצב נמצא בשיחות עם מספר מועדונים באירופה כאשר גם בליגת העל הביעו עניין בחלוץ. בסביבתו של מלמד מאמינים כי בסופו של דבר כן תוגש הצעה רשמית.  


אם לא ימצא קבוצה בחו"ל יוצע לו חוזה ארוך טווח, עם שכר משודרג, אך עם סעיף שחרור גבוה יותר שאמור לנוע סביב 600-700 אלף יורו. אופציה נוספת היא חתימה על חוזה והכנסת סעיף שיאפשר עזיבה בכל זאת עד ה-1.8. 


גידי קאניוק. גם הוא עשוי לעזוב (עדי אבישי)

גידי קאניוק. גם הוא עשוי לעזוב (עדי אבישי)


שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא הקשר המוכשר גידי קאניוק שעבר להיות מיוצג אצל הסוכנת ויקי ואקנין. גורמים המעורים בפרטים מאמינים כי המהלך יוביל להצעה בסדר גודל של 700-800 אלף יורו ושבמועדון יתפשרו ויסכימו למכור את הקשר. נכון לרגע זה, ישנם חילוקי דעות בנוגע לרצון למכור את הקשר, שמסיים את חוזהו בעונה הבאה.
 

הקבוצה תפתח את האימונים ביום ראשון הבא ללא שחקני סגל הנבחרת עומר דנינו, מנור סולומון וקאניוק שיקבלו מנוחה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי