טל בן חיים יחתום על חוזה לעונה, בניון ויצחקי מתנדנדים

בן חיים
בן חיים | צילום: עדי אבישי

הבלם ישאר לעוד עונה במכבי תל אביב עם אופציה, השניים האחרים ממתינים למנכ"ל החדש שיחליט האם להבטיח להם תפקיד מקצועי עתידי, כשגם בית"ר ירושלים עוד בתמונה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקיים היום (שישי) שני אימונים במתחם קריית שלום לקראת ההמראה בראשון לפנות בוקר למחנה אימונים באוסטריה. בקבוצה קיימת דאגה מהפציעות של החלוץ טל בן חיים במפשעה, אבי ריקן בברך ובקרסול, ודור מיכה בגב. השלושה אינם כשירים וספק אם יוכלו להתאמן במהלך המחנה באוסטריה, בו יזכו לטיפולים. הם בספק למשחק הראשון ב–29  בחודש במוקדמות הליגה האירופית.


נושא סגל השחקנים במחנה עדיין לא הושלם מבחינת שחקני הרכש עומר אצילי ואופיר דוידזאדה, שלמרות סיכום איתם עדין לא נסגרו כל המהלכים מול גרנאדה על רכישת אצילי, והפיצוי בסך חצי מיליון יורו שאמור דוידזאדה לשלם להפועל באר שבע. במכבי תל אביב מאמינים כי לפחות הקשר יהיה על המטוס לאוסטריה בשבוע הבא.

הבלם טל בן חיים צפוי לנחות בישראל מחופשה באירופה, לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה ולהמריא לאוסטריה ביום רביעי כדי לפתוח באימונים כמו גם שחקני הנבחרות הנוספים אלי דסה, איל גולסה, פרדראג ראיקוביץ' ואיגור פיליפנקה. אם בנושא הבלם בן חיים הדברים ברורים, אין סיכום מול יוסי בניון וברק יצחקי שאמורים להשיב להצעות של ג'ורדי קרויף. לבניון כמו ליצחקי, ג'ורדי לא יכול להבטיח כי יהיו בתפקיד מקצועי בתום העונה, ונושא כזה צריך לעבור רק דרך המנכ"ל החדש האנגלי בן מנספורד.



קרויף באימון. עובד
קרויף באימון. עובד


גורם בסביבת המועדון: "בניון ויצחקי מבינים כי בעונה הקרובה הם יזכו לפחות הופעות בהרכב או אפילו על ספסל המחליפים. ההחלטה היא שלהם וגם ההצעה הכספית המופחתת משמעותית שהוצעה להם עדיין גבוהה מכל הצעה אחרת שיקבלו בקבוצה אחרת, כשבית"ר ירושלים מוכנה לצרף לפחות אחד מהשניים". בפגישה בין בניון לקרויף לפני שלושה ימים סוכם כי בניון יודיע על ההחלטה שקיבל. בניון שהה בימים האחרונים בחו"ל וצפויה שיחת טלפון בין השניים, אם כי יתכן שהשיחה תתקיים מחר.


נכון לעכשיו אמורים להצטרף למחנה באוסטריה שלומי אזולאי, דור פרץ, שון גולדברג ויונתן כהן ששבו מהשאלה. הערב או מחר יחליט ג'ורדי קרויף על סגל השחקנים שיטוס לאוסטריה. במכבי תל אביב מאמינים כי הבעלים מיץ' גולדהאר יגיע לאוסטריה ליומיים שלושה וגם המנכ"ל החדש יהיה שם.


עוד בכל הקשור למכבי תל אביב, המועדון השקיע כמיליון שקלים בקמפיין פרסום החולצות החדשות בתחנות אוטובוס – אבל היו מי שלא הצליחו להתאפק ובמקום לרכוש את החולצה באמצעות חנויות המועדון, גנבו מתחנת האוטובוס.





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי