הפועל תל אביב מדורגת מעל מכבי תל אביב באירופה

הפועל תל אביב בליגת האלופות
הפועל תל אביב בליגת האלופות | Gettyimages

האדומים אמנם ירדו לליגה הלאומית וכבר כמה שנים לא שיחקה באירופה, אך השיגה יותר ניקוד מהצהובים בעשור האחרון. מכבי חיפה הישראלית השלישית. ריאל מדריד מוליכה את הדירוג

(גודל טקסט)

על אף שירדה לליגה הלאומית וכבר כמה שנים טובות אינה משתתפת במשחקי גביעי אירופה, הפועל תל אביב היא עדיין הקבוצה הישראלית המצליחה ביותר במפעלים האירופיים בעשור האחרון. כך עולה מסיכום הניקוד שהשיגו הקבוצות השונות ביבשת בעשור האחרון, סיכום שפורסם הבוקר (ראשון) ומקיף למעלה מ-500 קבוצות ששיחקו בגביעים השונים בעשר העונות האחרונות.

הפועל ת"א מדורגת במקום ה-112 עם 26.5 נקודות, בעוד שמכבי ת"א, שהגיעה בעשור הזה לשלב הבתים בליגת האלופות ולשלושה שלבי בתים בליגה האירופית, מדורגת במקום ה-124 עם 23.25 נקודות.

הקבוצה הישראלית השלישית בדירוג היא מכבי חיפה המדורגת במקום ה-189 בצוותא עם אסטרה הרומנית, ולהן 13.5 נקודות כל אחת. הישראלית הרביעית היא הפועל באר שבע עם 8 נקודות במקום ה-284. בני יהודה עם 4.5 נקודות, עירוני קרית שמונה עם 4, בית"ר ירושלים עם 2.25, מכבי נתניה עם 1.5 והפועל רמת גן עם נקודה.


עדיין אחרי האדומים. מכבי תל אביב בליגת האלופות (אודי ציטיאט)

ראשונה בדירוג ובפער עצום היא מחזיקת ליגת האלופות בשנתיים האחרונות, ריאל מדריד, עם 339 נקודות. שנייה ברצלונה עם 296 נקודות. שלישית באיירן מינכן עם 272 ורביעית, הרחק מאחור, מנצ'סטר יונייטד עם 204. חמישית אתלטיקו מדריד עם 203 ושישית צ'לסי עם 202. יובנטוס ופורטו מדורגות בצוותא במקום השביעי עם 182 נקודות, בנפיקה ליסבון תשיעית עם 179 וסוגרת את עשר הראשונות ארסנל עם 173. 


ריאל מדריד. במקום הראשון בפער גדול (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי