מכבי פ"ת ובית"ר ירושלים מנהלות מגעים עם יוסי בניון

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

המלאבסים הבטיחו לקשר מכבי ת"א תפקיד מקצועי לאחר הפרישה. זוארץ לספורט1: "נחשוב לגבי ציוות שלו עם עומר גולן בעתיד". גם הקבוצה מהבירה מנסה לצרפו

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים חושבת בגדול. לאחר צירוף של ארבעה שחקני רכש: עודד אלקיים, יובל שבתאי, יובל אבידור ורישאר סומא, פנה שינו זוארץ, האיש החזק במועדון בצוותא עם אבי לוזון, לקשר יוסי בניון והציע לו להצטרף למועדון עם הבטחה לתפקיד מקצועי כשיפרוש. במקביל, גם בקבוצה מהבירה מעוניינים לראות את שחקן מכבי ת"א מצטרף ובין הצדדים מתנהלות שיחות, כאשר בניון טרם השיב להצעה שקיבל מג'ורדי קרויף.

 

עד לפני שבוע, במכבי פ"ת עוד לא חשבו על צירופו של הקשר הוותיק, אך כשהבינו שהפגישות עם ג'ורדי קרויף מובילות למבוי סתום ובניון לא מרוצה ממעמדו החדש במכבי תל אביב, החליטו להיכנס לתמונה.


 

זוארץ, פנה לבניון שנמצא בחופשה פרטית והציע לו לסיים את הקריירה במלאבס, עם הבטחה לתפקיד מקצועי בכיר לכשיפרוש. זוארץ אישר את הפנייה לספורט1 כשאמר: "זה נכון שעד לפני שבוע לא בדיוק חשבנו על זה, אבל ראינו שיש לנו אופציה כרגע וננסה לצרף את יוסי. אני רוצה שאחרי שיוסי יסיים את קריירת המשחק שלו, הוא יביא מהניסיון והיכולת שלו למכבי פ"ת. לגבי הציוות עם עומר גולן, אנחנו נשב ונדבר על זה".


בנוגע לבית"ר, במועדון טענו שאין משהו רשמי ובינתיים מתנהלות שיחות לא פורמליות עם השחקן. ידוע כי נציג הבעלים החדש, אלי אוחנה, היה השחקן הנערץ ביותר על בניון בילדותו. חשוב להוסיף כי בקבוצה כעת ישנה "אינפלציה" של קשרים בעלי אופי התקפי, כאשר רק בקיץ הצטרפו אמיר עגייב, ז'אורז'יניו וציון צמח כשבסגל נשארו מהעונה שעברה עידן ורד, חן עזרא, יעקב בריהון ואבישי כהן.


בהכנת הכתבה השתתף נדב צרפתי


יוסי בניון. בדרך למלאבס? (אריאל שלום)
יוסי בניון. בדרך למלאבס או אולי לבירה? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי