דוידזאדה הושאל למכבי ת"א, גם בן חיים ויצחקי חתמו

אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה | מכבי תל אביב

מגן גנט הצטרף עבור 330 אלף יורו עם אופציה להשאלה לשנתיים נוספות, גם החלוץ בן ה-32 יישאר: "מרגיש שזה הבית". כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הבלם הוותיק חתם גם הוא. כולם יצטרפו למחנה האימונים

(גודל טקסט)
במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לעונה החדשה ומחר (שלישי) יקיימו את המבחן הראשון מול טרנצ'ין הסלובקית – אבל שיחת היום במועדון היא החתמתו של המגן אופיר דוידזאדה, שהושאל מגנט הבלגית לעונה.


דוידזאדה, שילבש את החולצה עם המספר 27, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב. אני מחכה בקוצר רוח לפגוש את החברים החדשים שלי במחנה, ולעמוד ביעדים של המועדון לעונה הקרובה". דוידזאדה יצטרף השבוע למחנה האימונים של מכבי תל אביב, ביחד עם שחקני הנבחרת. בעונה האחרונה דוידזאדה כמעט שלא שיחק בגנט הבלגית, שרכשה אותו מהפועל באר שבע בעונה שעברה.





לספורט1 נודע שדוידזאדה הושאל לעונה אחת תמורת 330 אלף יורו, עם אופציה לשאול אותו לשתי עונות נוספות כאשר הוא הושאל ולא נמכר כדי לעקוף את ההסכם עליו דוידזאדה חתם מול הפועל באר שבע, במסגרתו אם יימכר לקבוצה ישראלית יועברו לאלונה ברקת חצי מיליון דולר. שכרו של דוידזאדה יהיה 400 אלף דולר ועוד אלף דולר לנקודה עד 60 נקודות ומענקי אליפות. גביע המדינה ובמשחקים באירופה.






במקביל, החלוץ ברק יצחקי האריך את חוזהו בעונה נוספת במועדון. 
"אני שמח להמשיך במועדון שתמיד היה לי לבית והראה לי כמה הוא רוצה אותי. זהו המקום הנכון לי שבו אוכל לתת את כל כולי למועדון ולהחזיר לו במגרש. אני וחברי השחקנים ניתן את הכל על מנת להחזיר את מכבי למסלול  ההישגים וההצלחות".
 


לאחר הארכת חוזהו של יצחקי וכפי שפורסם לראשונה בספורט1: גם טל בן חיים הבלם חתם באופן רשמי על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. במוצאי שבת, כזכור, מכבי תל אביב כבר הודיעה כי הצדדים הגיעו לסיכום והיום (שני) בשעות הצהריים התבצעה החתימה הרשמית על החוזה. 






ביום רביעי ינחתו באוסטריה הבלם טל בן חיים, אייל גולסה ואלי דסה שיתחילו באימונים ביום חמישי. באליאל ודור פרץ מעוניינות לא מעט קבוצות. בני יהודה, הפועל חיפה, הפועל רעננה ומ.ס אשדוד פנו למכבי תל אביב ומחכות להחלטה של הצהובים. גם שגיב יחזקאל נמצא ברשימת המועמדים לעזוב בהשאלה. מנכ"ל החדש בן מנספורד פועל לסיים את עסקת רכישתו של עומר אצילי מגרנאדה ולהנחיתו במחנה האימונים באוסטריה.



פרץ, מחכה להחלטות (דני מרון)


במקביל, בטורו האישי ב"טלחרף" ג'ורדי קרויף כתב: "היו לי כמה הצעות מעניינות, אבל בחרתי בישראל כמקום הנכון להתחיל את קריירת האימון שלי. אחרי שבע שנים אני הולך לעשות משהו אחר".


בנוגע לקשר אוסקר סקראיונה נכון לעכשיו הוא לא מעוניין במעבר לטורקיה למרות הצעות ממספר קבוצות ובהן טרבזונספור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי