נאנט הצטרפה למירוץ אחר בן חיים, גולדהאר יצטרך להחליט

בן חיים
בן חיים | עדי אבישי

ספרטה פראג שלחה את טיוטת החוזה לחלוץ מכבי ת"א, אלא שגם הצרפתים פנו למועדון והציעו לשחקן חוזה בשכר גבוה עוד יותר. אם יעזוב, אזולאי יוצע למכבי חיפה תמורת עטר. בעלי הצהובים צפוי להגיע למחנה באוסטריה

(גודל טקסט)
כבר נראה היה שהסאגה סביב טל בן חיים ומעברו לספרטה פראג עשויה להסתיים כבר ביממה הקרובה, אלא שכעת קבוצה נוספת הצטרפה למירוץ – מדובר בנאנט הצרפתית שפנתה למכבי תל אביב, הציעה גם היא 2.9 מיליון יורו ולמעשה הפעילה את סעיף השחרור של החלוץ – שאם יחליט לעבור לצרפת, ירוויח למעלה ממיליון יורו לעונה, השכר שהוצע לו על ידי הצ'כים.


בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר צפוי לנחות בשעות הקרובות במחנה האימונים באוסטריה וביחד עם המנכ"ל בן מנספורד יקבל החלטה האם לאשר את מעברו של החלוץ לקבוצה הצ'כית או לשדרג את חוזהו בצורה משמעותית. גורם במועדון אמר: "אנחנו ממתינים להגעת גולדהאר".



המאמן ג'ורדי קרויף המליץ להשאיר את בן חיים, אך ההחלטה הסופית תהיה של הבעלים. הצ'כים כבר שלחו את טיוטת החוזה לנציגיו של השחקן ואלו עוברים עליה. בסביבתו של השחקן טוענים כי חוזה לארבע שנים בשכר של 800-850 אלף יורו לעונה עשוי להשאיר את החלוץ במדים הצהובים, ואף הוסיפו כי למרות שהצעתה של נאנט טובה יותר בשלב זה הוא נוטה לעבור דווקא לצ'כיה.


טיוטת החוזה שהציעה ספרטה פראג לחלוץ כבר מוכנה ונשלחה לנציגו, עו"ד יוסי גאייר. כפי שפורסם אתמול, מדובר בשכר של כ-1.2 מיליון יורו ברוטו לעונה שכולל פתרון לסוגיית המיסוי. בן חיים עצמו מעוניין במעבר ועשוי לצאת לחתום בצ'כיה כבר ביום שני, כאשר נראה שרק הצעה משודרגת גבוהה ממכבי ת"א תמנע את העזיבה. בן חיים יהיה ההעברה היקרה ביותר בהיסטוריה של ספרטה. 


מיץ' גולדהאר. ההחלטה הסופית שלו (עדי אבישי)
גולדהאר. יגיע למחנה ויחליט אם לשדרג שכר (עדי אבישי)


במקביל, במכבי תל אביב מתכוננים גם ליום שאחרי. על פי גורמים בסביבת המועדון אם החלוץ יעזוב תתבצע פנייה מהירה אל נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והקבוצה תציע את הקשר שלומי אזולאי וכסף עבור רכישתו של אלירן עטר.


מכבי ת"א תערוך בשבת משחק הכנה נוסף, הפעם נגד ספרטה טרנובו הסלובקית. לאימונים הצטרפו היום הבלם טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, אלי דסה ואייל גולסה. 
החלוץ אילון אלמוג נפצע במשחק האימון נגד טרנצ'ין וישוב לישראל. המועדון הודיע שעד כה למעלה מ-9,000 חידשו את המינוי לעונה הבאה, כאשר המכירה למנויים קיימים תסתיים מחר (שישי, 12:00).






שחקני הנבחרת הצטרפו לאימונים באוסטריה (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי