בחיפה מרוצים מקוסטדינוב, הוגשה הצעה לפקהארט

גיאורגי קוסטדינוב
גיאורגי קוסטדינוב | מכבי חיפה, אתר רשמי

לוזון וראשי המועדון התרשמו לטובה מהקשר הבולגרי: "שחקן רעב שרוצה להצליח", החלוץ הצ'כי מועמד. הירוקים יקיימו משחקי אימון נגד מילואי וולפסבורג וסיגמה אולמוץ הצ'כית

(גודל טקסט)
מכבי חיפה פתחה אמש (חמישי) את האימונים הרשמיים באופטימיות גדולה. כמו בכל העונות האחרונות גם הפעם הירוקים מקווים כי השינויים הגדולים בקיץ יובילו את הקבוצה חזרה לצמרת הגבוהה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי האווירה באימון הייתה טובה וגם בצוות מקצועי שיבחו את המחויבות איתה הגיעו השחקנים.

 

בקבוצה הביעו סיפוק רב מההחתמה של הקשר גיאורגי קוסטדינוב שמצטרף לשחקני הרכש אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש וגל אלברמן. המאמן גיא לוזון שוחח עם קוסטדינוב וסיפר לו על הציפיות שלו. הבולגרי עצמו אמר בשיחות עם המאמן ועם ראשי המועדון על רצונו להצליח בחיפה ועל כך שמבחינתו זאת יכולה להיות קפיצת מדרגה כלכלית ומקצועית. "קיבלנו שחקן רעב שרוצה להצליח", אמרו הבוקר במועדון.



 

כעת מקווים בקבוצה לקדם גם את העסקה עם המגן האוסטרי פלוריאן קליין. אומנם ישנם חילוקי דעות בין הצדדים בנושא הכספי, אך הרצון העז של לוזון לראות את השחקן בקבוצה בעונה הקרובה יביא את הירוקים לנסות ולהגיע לעמק השווה מול השחקן כדי להחתימו עוד לפני היציאה למחנה האימונים בפולין ב-10 ביולי.


הירוקים גם הגישו הצעה לחלוץ הצ'כי תומאש פקהארט. לוזון והצוות שלו התרשמו מהשחקן גבה הקומה, ששיחק בעונה החולפת בא.א.ק אתונה וכבש תשעה שערים. פקהארט מחזיק במספר הצעות מהליגה הצ'כית ומהליגה הפולנית וטרם החליט להגיע לישראל. בעבר שיחק בנירנברג ואינגולושטאט, שם שיתף פעולה עם אלמוג כהן.

 

כבר נקבעו שני משחקי אימון של הירוקים מול מילואי וולפסבורג ומול הקבוצה הצ'כית סיגמה אולמוץ שעלתה העונה לליגה הראשונה בצ'כיה. בחיפה מנסים לקבוצה משחק אימון נוסף במהלך המחנה. חיפה תשהה בפולין באותו מלון בו מתאכסנת כעת הפועל באר שבע. למחנה ייצאו רק השחקנים שעל פי הצוות המקצועי צפויים להיות חלק מהסגל בעונה הקרובה.

 

עוד קודם לכן תערוך חיפה מחנה אימונים של חמישה ימים בכפר גלים כבר מיום ראשון הקרוב. עיקר המחנה יעסוק בכושר הגופני של השחקנים שעל פי הצוות המקצועי היה אחת החולשות של הקבוצה בעונה האחרונה. מי שלא יהיו חלק מהמחנה הם איסמעיל ריאן ויניב בריק שכבר קיבלו הודעה לחפש קבוצה. גם אלון תורג'מן ושחר הירש לא צפויים להיות בקבוצה.


פלוריאן קליין. לוזון לוחץ להחתימו (gettyimages)
פלוריאן קליין. לוזון לוחץ להחתימו (gettyimages)


כל השחקנים שמחזיקים בחוזה ולא מצאו קבוצה אחרת יתאמנו בנפרד עם מאמן כושר צמוד. גם הזרים שנמצאים תחת חוזה ולא ימצאו קבוצה בתקופה הקרובה צפויים להגיע לישראל ויצטרפו לאימונים הללו. מדובר בבלמים הולמר איולפסון ומארק ואליינטה,  הקשר קאמיל ואצק והחלוץ פיטים אזמי.

 

בשבוע הבא ייפגש הבעלים יעקב שחר עם בעלי עירוני קריית שמונה איזי שרצקי במטרה לסכם את עסקת העברתו של אופיר מזרחי. השניים היו אמורים להיפגש כבר אתמול אבל הפגישה נדחתה לשבוע הבא. ההערכה היא כי העסקה תיסגר במהירות והשחקן יצטרף בקרוב לאימוני הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי