פרסום ראשון: נתניה סיכמה על רכישת גולן אלקסלסי, חגי גולדנברג חתם

גולן אלקסלסי
גולן אלקסלסי | אודי ציטיאט

המגן, שעוזב את מכבי פתח תקווה, חתם לעונה. שוער רמת השרון ישוב לקבוצה בה שיחק בנוער ויחתום על חוזה ארוך טווח. יול-נילסן סיכם את תנאיו, אך מתלבט האם להגיע לישראל

(גודל טקסט)

רכש שישי למכבי נתניה. הקבוצה הודיעה היום (שישי) על החתמת המגן חגי גולדנברג, שלראשונה בחייו ישחק מחוץ למכבי פתח תקווה. המגן בן ה-26 עזב בתום העונה את קבוצת נעוריו והוא יגיע לנתניה בהעברה חופשית. הוא חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ובנתניה רואים שחקן הגנה ורסטילי שיכול לשחק בכמה עמדות בחלק האחורי. בעונה שעברה רשם 15 הופעות ליגה ובסיומה החליטו הצדדים על פרידה.


גולדנברג, אשר יכול לשחק כמגן ימני, שמאלי או בלם, מסר לאתר הרשמי של המועדון: "שמח להצטרף לפרויקט המתחדש של סלובו ושי במכבי נתניה ולהיות חלק ממועדון עם עבר מפואר, קהל אוהדים מהגדולים בארץ, ועתיד מבטיח. אני בטוח שיחד נצליח לרגש את הקהל העונה ולהחזיר על האמון שנתנו בי".




בנוסף, סלובודאן דראפיץ' מצא שוער שיצטרף לדני עמוס. גולן אלקסלסי, שוער הפועל ניר רמת השרון, יחתום בקבוצה על חוזה ארוך טווח לאחר שהמועדונים סיכמו את תנאי העברתו. נתניה תרכוש את כרטיסו של אלקסלסי, ששיחק בעבר בקבוצת הנוער של המועדון.השוער בן ה-23, שעבר במחלקות הנוער של בית"ר טוברוק, מכבי נתניה והפועל חדרה, עזב ב-2012 לטובת רמת השרון. בשלוש העונות האחרונות שימש כשוער הראשון של הקבוצה מהליגה הלאומית ובסך הכל רשם 96 הופעות ליגה.


נתניה חיפשה שוער שני בכיר לצדו של עמוס וסימנה את אלקסלסי כאופציה המועדפת. לאחר שרמת השרון החתימה את אסף רז מבני סכנין, סוכמה סופית העסקה ונסללה דרכו את אלקסלסי למכבי נתניה.


דני עמוס. צריך להיות מודאג?
דני עמוס. צריך להיות מודאג?


במקביל, בקבוצה ממתינים לתשובה סופית מהבלם הדני תומאס יול-נילסן, שתנאיו הכספיים סוכמו. בקבוצה סבורים שהבלם חושש להגיע לישראל ובמקביל בודקים אופציות נוספות למקרה שיחזור בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי