גולדהאר הגיע למחנה האימונים באוסטריה, ייפגש עם בן חיים החלוץ

מיץ' גולדהאר נתן אור ירוק לינואר
מיץ' גולדהאר נתן אור ירוק לינואר | צילום: עדי אבישי

הבעלים נכנס לעובי הקורה, קרויף ביקש מהמנכ"ל בן מנספורד להשאיר את השחקן. חלק מהמחלוקת: בן חיים דורש חוזה לארבע שנים, מכבי מציעה שנתיים

(גודל טקסט)
בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר נכנס לעובי הקורה בפרשת טל בן חיים החלוץ. הקנדי נחת היום (שייש) באוסטריה והגיע למחנה האימונים של הקבוצה. הוא צפוי להיפגש עם החלוץ במטרה לראות האם ניתן להשאירו. הפגישה תיערך הערב או מחר.  סוכנו של השחקן סיפר מוקדם יותר: "יש 50 אחוזים שטל יעבור לנאנט. הובהר לשחקן ולאביו שראניירי רוצה אותו ומה בדיוק מצפה לו בצרפת. ההצעה של ספרטה פראג דומה ועד תחילת השבוע הדברים יתבהרו".

 

השחקן עצמו אמר לחבריו במחנה האימונים באוסטריה שהוא מעדיף את ההצעה של ספרטה פראג, ואם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון הוא מתכוון לטוס ביום שני לפראג לבדיקות רפואיות ולחתימה על החוזה.


 

גורם בנאנט צוטט בתקשורת הצרפתית: "ראניירי התרשם מהפרופיל של בן חיים. הוא זוכר את השער מול בופון וזה אחד השמות ברשימת החיזוק שלו". בצרפת טוענים שהשחקן מעדיף את ההצעה של ספרטה פראג. מכבי כבר הבהירה שלא תיתן לשחקן חוזה לארבע שנים אלא לשנתיים ותהיה מוכנה לשדרג את חוזהו ב-15-20 אחוזים. המאמן ג'ורדי קרויף ביקש מהמנכ"ל בן מנספורד לעשות מאמצים להשאיר את הכוכב בקריית שלום.

 




טל בן חיים. ראניירי התלהב (דניאל סטרבורבדיס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי