שבעה זרים יגיעו למחנה האימונים של בני יהודה, מרסלו על הכוונת

מרסלו
מרסלו | דני מרון

יוסי אבוקסיס מעוניין לצרף מספר שחקנים שישוחררו ממכבי תל אביב, גם שמו של בלטקסה הצטרף ליחזקאל ופרץ. עתידו של צ'יבוטה יוכרע לאחר שובם של הצהובים מאוסטריה

(גודל טקסט)

בני יהודה מעוניינת לצרף שלושה שחקנים זרים, ולכן שבעה שחקנים יגיעו למחנה האימונים של הקבוצה בבולגריה. יוסי אבוקסיס, שמעוניין למלא את החלל שהשאירו מרקו יובנוביץ', טיאג'ין ג'יטה וכנראה אנטוניו מרסיץ', יבחר מבין השחקנים שיגיעו.

כדי לחסוך בעלויות הכספיות עבור הגעת השחקנים הזרים לישראל, ראשי הקבוצה ביקשו מסוכני השחקנים להנחית אותם במחנה האימונים בבולגריה, והשחקנים ייבחנו במשחקי האימון שתקיים בני יהודה. אחד השחקנים שאמור להגיע הוא הקשר הרומני ראול קראוס.

בתוך כך, הזהובים ממשיכים לנסות לחזק את הסגל בשחקנים ישראלים. ראשי המועדון מנהלים משא ומתן להחתמתם של סתיו פיניש ורועי גורדנה, ששב רק בסוף השבוע להתאמן, אך כרגע יש פערים כספיים מול השניים. החלוץ מתן חוזז, ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון וכרטיסו שייך למכבי תל אביב, קיבל הצעה לחתום שנתיים בקבוצה. יחד עם זאת, השחקן מחזיק בהצעות גם מהפועל חיפה והפועל רעננה.

אבוקסיס מאמין כי מכבי תל אביב תשחרר מספר שחקנים מסגל הקבוצה, ושמו של מתן בלטקסה הצטרף לשם של דור פרץ ושגיב יחזקאל. בנוסף, מרסלו מעורר עניין רב בשכונת התקווה, כשהמשא ומתן לגבי מאוויס צ'יבוטה יוכרע לאחר שובה של הצהובים מאוסטריה.

מאוויס צ'יבוטה. יגיע לשכונת התקווה? (עדי אבישי)
מאוויס צ'יבוטה. יגיע לשכונת התקווה? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי