צחוק הגורל: רמון פלאנס וטוני מוניוס ישתפו פעולה יחד בצוות של חטאפה

פלאנס
פלאנס | טוויטר

המנהל הספורטיבי של ראיו יישאר במדריד אבל יעבור לצד הכחול, מוניוס שהבריז למכבי חיפה יזוז לעמדת המנכ"ל. חטאפה שעלתה לליגה הבכירה תציג צוות עם גוון ירוק

(גודל טקסט)
חטאפה חזרה אמש (שבת) לליגה הראשונה בספרד אחרי עונה בליגת המשנה. 1:3 על טנריפה מחק 1:0 מהמשחק הראשון אצל הקבוצה מהאי טנריף והשיב את החבורה הצנועה ממדריד לליגה של הגדולים.


יחד עם זאת, מה שעתיד לקרות הוא זה שבעיקר ידבר עבור חובבי הכדורגל הישראלי ובעיקר עבור אוהדי מכבי חיפה. טוני מוניוס זוכרים? רמון פלאנס זוכרים? כן, ממש לא מזמן שניהם היו מועמדים לעבוד כמנהל הספורטיבי של הירוקים אלא שמסתמן שהם יעבדו יחד במועדון הקטן מבירת ספרד, מועדון שקיים 33 שנה בלבד.


מוניוס שביטל את הגעתו לכרמל עקב סיבות אישיות זז הצידה מעמדת המנהל הספורטיבי לעמדת המנכ"ל ואילו מי שיגיע על מנת להתעסק בניהול היומיומי מבחינת ספורט הוא לא אחר מאשר רמון פלאנס.


Anuncia Ángel Torres que Ramón Planes (Rayo) es el nuevo director deportivo del Getafe. Toni Muñoz asciende a Director General

— Alberto Collado (@ColladoOCR) June 24, 2017

פלאנס שגם הוא היה במגעים עם הירוקים יעזוב את ראיו וייקאנו, נציגה נוספת של העיר מדריד וינדוד לכחולים. היה שווה לבטל את ההגעה לכרמל?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי