הרוש יצא לקפריסין, יחתום באנורתוזיס של רוני לוי

אריאל הרוש. ישכח מהפרשה?
אריאל הרוש. ישכח מהפרשה? | צילום: אנצו ג'וש

שוער הפועל תל אביב בעונה האחרונה לא הצליח למצוא קבוצה בספרד ונענה להצעת הקפריסאים, כבר נחת במדינה וצפוי להצטרף רשמית בשעות הקרובות למאמן הישראלי

(גודל טקסט)
שוער הפועל תל אביב בעונה האחרונה אריאל הרוש המריא הבוקר (שני) לקפריסין כדי לחתום על הצטרפותו לקבוצת אנורתוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי.


השוער, שהושעה מנבחרת ישראל על ידי המאמן אלישע לוי, ניסה בימים האחרונים לחתום באחת הקבוצות מהליגה הספרדית, אך משכשל החליט להיענות להצעת הקפריסאים. כזכור, אמש הודיע השוער למאמן הפועל חיפה ניר קלינגר כי הוא מוותר על ההצעה להצטרף לקבוצתו וטס לאי השכן יחד עם סוכנו רונן קצב לפגישת החתימה עם ראשי אנורתוזיס.


 

בשעות הצהריים המוקדמות כבר דיווחו כלי התקשורת בקפריסין על כך שאריאל הרוש הגיע למשרדי אנורתוזיס והחתימה צפויה בשעות הקרובות. הרוש מכיר היטב את המאמן רוני לוי מהתקופה בה השניים שיתפו פעולה בבית"ר ירושלים, לפני שהשוער עבר לשחק במכבי נתניה ומשם הגיע להפועל ת"א, איתה ירד לליגה הלאומית.


הרוש בן ה-29, שהתחתן ביום רביעי האחרון, גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ושיחק בקבוצה הבוגרת בין השנים 2008-2014. לאחר מכן שיחק עונה אחת במכבי נתניה ואז עבר להפועל ת"א בשורותיה שיחק בשתי העונות האחרונות.



רוני לוי. מכיר היטב את הרוש (דני מרון)רוני לוי. מכיר היטב את הרוש (דני מרון)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי