אופיר מזרחי חתם במכבי חיפה: גאה ומאושר להצטרף

אופיר מזרחי
אופיר מזרחי | אתר רשמי

חלוץ הרכש הצטרף לאימונים. במועדון מעריכים: אם קליין לא יוריד בדרישותיו הוא לא יגיע, הפערים עומדים על 50 אלף יורו. מחר תיפתח מכירת המינויים

(גודל טקסט)
יום עמוס במכבי חיפה. הירוקים הודיעו היום (שני) על החתמתו הרשמית של החלוץ אופיר מזרחי לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף לאימונים. "גאה ומאושר לחתום במועדון גדול כמו מכבי חיפה", אמר השחקן לאתר הרשמי של המועדון. רגע חשוב מאוד בקריירה שלי, מדובר באתגר גדול ומצפה לי הרבה עבודה. נעשה הכל כדי לשמח את הקהל ולגרום לו גאווה".


היה לי היום את הכבוד לרכוש את המנוי השנתי הראשון של מכבי חיפה לעונת 2017-18.
השנה – נטו אליפות! pic.twitter.com/aFa2ZzVynK

— משה כחלון (@KahlonMoshe) 26 ביוני 2017


גם דקל קינן חתם על חוזה שיבטיח את הישארותו במדים הירוקים לפחות לעונה נוספת ויחל את עונתו ה-14 בקבוצה. "אני גאה להמשיך ולשחק בבית שלי,  מכבי חיפה. אנחנו בתחילת ההכנות לקראת העונה הקרובה ובשל העונות הקודמות האתגר העונה יהיה גדול. חוויתי עם מכבי חיפה עונות נפלאות שכללו תארים ואעשה הכל כדי שאני, חבריי לקבוצה ובייחוד הקהל נחווה שוב את ההרגשה המדהימה הזו. כעת, הדבר הכי חשוב הוא לעבוד קשה, להתחזק להתגבש ולהגיע לעונה הקרובה ברמת מוכנות גבוהה".




גם אוהד לויטה חתם על הארכת חוזהו וימשיך בקבוצה מהכרמל לעונה רביעית.  השוער בן ה-31 אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך במכבי חיפה לשנתיים נוספות. בעונה האחרונה סבלתי מפציעה ואני נחוש לחזור ולשחזר את היכולת טרם אותה הפציעה. אני מודה על האמון של המועדון ואעשה הכל להצלחתו".


הירוקים, שפתחו אתמול את מחנה האימונים הראשון שלהם בכפר גלים, שעוסק בעיקר בנושא הכושר הגופני, ימריאו למחנה אימונים באירופה ב-10 ביולי, ינחתו בברלין ומשם ימשיכו לעיירה אופלאניצה שבו נמצא מתחם הנחשב לאחד האיכותיים ביבשת, בו שהתה בין השאר נבחרת פורטוגל כחלק מהכנתה ליורו 2012.


במכבי חיפה סיפרו כי האתר נבחר בקפידה לאחר שנים בהן הקבוצה יצאה למחנה באוסטריה, בשל המלצות רבות של אנשי כדורגל בכירים. "מדובר במקום עם תנאים מדהימים, כמו בית מלון ומגרשי אימונים ברמה הגבוהה ביותר", אמרו הבוקר במועדון. כפי שפורסם כבר בעבר, בחיפה קבעו שני משחקי אימון מול וולפסבורג ב' והעולה החדשה לליגה הראשונה בצ'כיה סיגמה אולמוץ. במועדון מקווים לסגור קבוצה נוספת למשחק אימון.



לוזון. מגיעים למתחם בו התאמנה פורטוגל (האתר הרשמי)


כעת במועדון מתמקדים בעיקר בהחתמת שני זרים נוספים בעמדות המגן הימני והחלוץ – כאשר המגן האוסטרי פלוריאן קליין מתרחק לאחר שסירב להוריד את דרישותיו הכספיות. המגן דורש כ-400 אלף יורו, בעוד בחיפה מוכנים לשלם 350 אלף יורו לעונה. במועדון סיפרו כי ישנם עוד מספר מגנים מועמדים בהמלצתו של טוני מוניוס. אגב, על פי הדיווחים בספרד מוניוס אינו צפוי לשמש כמנכ"ל אלא כדיקרטור, משמע שהוא לא ייקח חלק בעסקים היום-יומיים בקבוצה.


בנוסף בקבוצה מחכים להתפתחויות בגזרתו של החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט. האחרון קיבל הצעה מהירוקים ולא מן הנמנע כי יגיע השבוע לישראל להתרשמות מהמדינה ומהמועדון. הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב נחת בישראל לאחר שחזר למולדותו בסוף השבוע לסידורים אחרונים והצטרף לאימוני הקבוצה.


בתוך כך, מכבי חיפה תתחיל  מחר במכירת המינויים לעונת המשחקים הקרובה. כבר בבוקר יוכלו אוהדי חיפה להשיג מינויים הן באתר האינטרנט של המועדון והם במשרד הכרטיסים הרשמי הסמוך לאצטדיון 'סמי עופר'. העונה החליטו בקבוצה לאפשר לכל האוהדים לרכוש את המינויים מהיום הראשון במטרה לאפשר לכולם לתפוס את מקומם באצטדיון.


אוהדי מכבי חיפה בסמי עופר (ערן לוף)
אוהדי מכבי חיפה בסמי עופר (ערן לוף)


אוהדי הקבוצה שהיו עם מנוי בעונה שעברה יוכלו לזכות במינוי במחיר דומה גם בעונה הבאה. בחיפה ציינו כי למרות עליית שכר המינימום שיייקר את עלות האבטחה במשחקי הבית, במועדון החליטו שלא לייקר את המחירים לעונה הבאה. אגב שר האוצר משה כחלון היה הראשון שרכש את המינוי לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי