ראשי סכנין ייפגשו עם כליבאת: "הוא יכול להתקדם שם"

כליבאת
כליבאת | צילום: עדי אבישי

בסביבתו של החלוץ אישרו את רצונו להצטרף למועדון. שני ימי מבחן ייערכו לשחקנים מהליגות הנמוכות, אצטדיון דוחא בספק גדול לפתיחת העונה

(גודל טקסט)

 ראשי בני סכנין צפויים להיפגש כבר מחר (שלישי) עם החלוץ מוחמד כליבאת במטרה לסכם עמו לקראת העונה הקרובה. במועדון סימנו את כליבאת כאחד משחקני המפתח בקבוצתו של ז'אירו סבירסקי, במיוחד לאור עזיבתו של יובל אבידור.

בסביבתו של השחקן אישרו את הגישושים הראשונים בין הצדדים ואת רצונו של השחקן להגיע לסכנין. "כליבאת רוצה לעשות שדרוג בקריירה שלו והוא מאמין שיכול לעשות זאת בסכנין", אמרו מקורביו של חלוץ מכבי פתח תקווה והפועל רעננה בעונה שעברה. כידוע עד כה צירפה סכנין את ישראל זגורי בלבד.

בנוסף בסכנין יפנו למכבי חיפה וינסו להגיע להסדר עבור שאילתו של איסמעיל ריאן וכן ישנו ניסיון להתחזק בשני ברזילאים שצפויים לנחות בישראל עד סוף השבוע. בסכנין מתכננים לערוך גם שני ימי מבחן לשחקנים מהליגות הנמוכות כדי לנסות ולעבות את הסגל. כזכור עוזר המאמן החדש איימן חלאיילה אימן בשנים האחרונות בהצלחה רבה בליגה א' ומאמין כי ישנם שחקנים שיכולים לעשות את קפיצת המדרגה שלהם בסכנין בעונה הקרובה.

ריאן. ישמח גם הוא להגיע לבני סכנין (ערן לוף)

במקביל במועדון עוקבים אחר העבודות באצטדיון 'דוחא' שעובר שיפוץ, אך נראה כי בשלב זה הוא לא יהיה מוכן לפתיחת העונה. ראשי המועדון כבר סיכמו עם נציגי האצטדיון בעכו כי במידה ודוחא לא יהיה מוכן, תשחק הקבוצה את משחקיה הביתיים בעכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי