פיניש חתם לעוד שנתיים בבני יהודה, חבשי צפוי להצטרף

חבשי
חבשי | צילום: ערן לוף

הקשר סגר לעוד שנתיים בשכונה: "אין כמו בבית". בלם מכבי חיפה עשוי להמריא עם מחזיקת הגביע למחנה. גבאי ומרשיץ' ימריאו, מספר שחקנים זרים יגיעו להתרשמות

(גודל טקסט)

ראשי בני יהודה נפגשו היום (שני) עם הקשר סתיו פיניש כדי לסכם על חוזה חדש עוד לפני היציאה למחנה האימונים בבולגריה, לשם תמריא מחר הקבוצה. לאחר משא ומתן שידע עליות וירידות, הפערים נסגרו והקשר יישאר שנתיים בשכונה. פיניש אמר לאחר הסיכום: "אני שמח להמשיך וללבוש כתום. בני יהודה זה הבית שלי ואין כמו להיות בבית".

גם שחקן הנוער ירדן שועה (19) חתם על חוזה לשלוש שנים במועדון. מי שאמור להיות על המטוס לבולגריה הוא החלוץ דובב גבאי, שנכון לעכשיו מתקשה למצוא קבוצה שתקלוט אותו ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ' לא נמצא בתוכניות של יוסי אבוקסיס, אך צפוי גם הוא לצאת למחנה.


במקביל ניסיון נעשה כדי לסגור את הפרטים האחרונים עם הבלם עאיד חבשי על מנת שגם הוא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים. מאוויס צ'יבוטה נמצא על הכוונת אף הוא ובקבוצה מקווים לסגור את הנושא מול מכבי תל אביב במהרה.


פיניש, נשאר כתום (דני מרון)

שחקני הרכש מתן חוזז ובן תורג'מן כמובן יהיו אף הם בסופיה. מספר שחקנים זרים צפויים להגיע להתרשמות. בקבוצה אמורים להיפגש בקרוב עם אנשי מכבי תל אביב בניסיון לצרף מספר שחקנים אותם מעוניין ג'ורדי קרויף להשאיל או למכור. הכתומים יקיימו במהלך המחנה שני משחקי אימון נגד צ'רנו מורה (30.6) ומול ספטמברי סופיה (3.7). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי