אשקלון תחל להתאמן, שי חדד ועומר פדידה ייבחנו

יובל נעים
יובל נעים | צילום: עדי אבישי

הקבוצה של יובל נעים תסיים את הפגרה, קשרי הפועל קטמון והפועל כפ"ס ינסו להרשים. גם דני פרדה, עמראן אלקרינאויי, שרון גורמזנו ואלירן דנין יגיעו

(גודל טקסט)

לאחר עונה קשה שהסתיימה עם מסע הישרדות מופלא, הפועל אשקלון תפתח הערב (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2017/18. מספר שמות חדשים ומסקרנים יגיעו לאימון במטרה להרשים את יובל נעים.

שי חדד (קשר הפועל קטמון בעונה החולפת), עומר פדידה (הפועל כפר סבא), שרון גורמזנו (מכבי יבנה), אלירן דנין (הפועל עפולה והפועל מרמורק) ועומר נחמני יהיו על תקן נבחנים. דנין (33) נבחן גם לפני העונה שעברה וינסה הפעם להותיר רושם חיובי יותר על מנת לקבל חוזה.

גם דני פרדה, עמראן אלקרינאויי (בני לוד) ושון מלכה (הפועל ראשון לציון) – ששמם כמועמדים להצטרף לקבוצה כבר עלה – יגיעו לאימון הפתיחה. שם מסקרן נוסף שיגיע הוא של גדיף וורקאט (23), שכבש אשתקד 28 שערי ליגה אדומים אשדוד ועזר לה לעלות לליגה ב' . עוזר המאמן החדש, עמי ג'רבי, אימן בעבר את השחקן בקבוצה מאשדוד. ארבעת שחקני הרכש – אלעד גבאי, עוז ראלי, טל איילה ומילאן סמיליאניץ' – יגיעו.

ממי שיגיע, למי שלא. פנים שאוהדי הקבוצה התרגלו לראות בשנים האחרונות שלא יגיעו הם של קובי בן חמו (פתח את העונה שעברה כקפטן), אסי בוזגלו וברוך דגו. השלושה עשו עם הקבוצה את המסע מליגה א' לליגת העל והיו גם חלק ממסע ההישרדות. בנוסף הקשר ריף מסיקה, שהגיע בעונה שעברה, לא יהיה חלק מהקבוצה. עוד עזבו כזכור בקיץ את המועדון הם המגן חיים איצרין (עבר להפועל פתח תקווה), החלוץ דויד מנגה (חתם באזרבייג'ן), הקשר איסומעילה לינגאנה, מתן חוזז (חתם בבני יהודה), בן אז'ובל (חתם בהפועל עכו), אמיר בן שמעון ושניר משען.   

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי