פקהארט ככל הנראה לא יצטרף, לוזון מחפש מועמד אחר

פקהארט
תומאש פקהארט | אתר רשמי

במכבי חיפה ציפו כי החלוץ הצ'כי יגיע ארצה השבוע לצורך התרשמות, אולם מקורביו מבהירים כי הוא מעדיף לנסות את מזלו בליגה בכירה יותר. איולפסון מנסה למנוע הגעה לישראל, ישנה התעניינות מהצ'מפיונשיפ

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה ממשיכה את מחנה האימונים הראשון שלה בכפר גלים שיימשך עד יום חמישי הקרוב, ובמועדון מביעים שביעות רצון מהגישה של השחקנים – הן משחקני הקבוצה בעונה שעברה והן מהשחקנים החדשים שהצטרפו בקיץ האחרון.

הצוות המקצועי ממשיך לבחון אופציות של שחקנים זרים, בין השאר בעמדות המגן הימני והחלוץ. לאחרונה המועמד המוביל בעמדת החלוץ היה הצ'כי תומאש פקהארט שכבר קיבל הצעה מהירוקים והיה אמור לנחות השבוע לישראל להתרשמות, אך בשלב זה נראה כי השחקן לא יגיע למרות הכל וינסה למצות את האופציות האחרות שיש לו באירופה. "הסיכויים שפקהארט יהיה בישראל קיימים, אבל מאוד קטנים" אמרו בסביבתו של החלוץ הצ'כי. גם המגן האוסטרי פלוריאן קליין ירד מהפרק ולוזון כבר בוחן מועמדים נוספים.

בינתיים הזרים שנמצאים תחת חוזה במועדון ולא נמצאים בתוכניות אמורים להגיע בסוף השבוע לישראל. בסביבתו של הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון עושים מאמצים כבירים למצוא קבוצה כדי שהשחקן לא ינחת בישראל. "יש לו התעניינות בליגה שנייה באנגליה, אבל שום דבר לא הגיע כרגע לידי מימוש".


איולפסון. מקווה שלא יצטרך להגיע לישראל בסוף השבוע (ערן לוף)

עוד במועדון, לאחר החתמת אופיר מזרחי והארכת חוזיהם של דקל קינן ואוהד לויטה, הירוקים גם אופטימיים לגבי החתימה של גילי ורמוט. הקשר חתום לעונה הקרובה ואילו בחיפה רוצים להאריך את החוזה בעונה נוספת.

עוד במועדון, היום תחל הבוררות בין מכבי פתח תקווה לבין מכבי חיפה בנושא הבלם אליסון דוס סנטוס. הבוררות תתקיים בפני הבורר צבי רוזן ושם יטענו בפתח תקווה כי השחקן הבטיח להם בעל פה כי במידה ויבחר לשחק בישראל, זה יהיה אצלם ולכן הם דורשים פיצוי כספי מהירוקים על המעבר של הבלם לכרמל. בחיפה טוענים כי אין כל חוזה בין הצדדים, כך שאם לפ"ת יש בעיה היא מול השחקן בלבד.

הבוקר החלה מכירת המנויים לקראת העונה הבאה, הן באתר האינטרנט של המועדון והן בקופת הכרטיסים הסמוכה לאצטדיון 'סמי עופר' ובשעות הראשונות נמכרו 650 כרטיסים. במכבי חיפה לא מתייחסים בשלב זה להתעניינות של מכבי תל אביב בחלוץ אלירן עטר. "כל עוד לא התקבלה הצעה רשמית אין לנו מה להתייחס לכך" אמרו הבוקר במועדון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי