דניאל סטנצו הרומני מצטרף להנהלת הפועל עכו

שחקני הפועל עכו. קאמבק נהדר
שחקני הפועל עכו. קאמבק נהדר | צילום: דני מרון

חבר ההנהלה, שנמצא ביחסים טובים עם דודו דהאן החדש מגיע למועדון מהגליל המערבי לאחר ששימש כמנהל במספר קבוצות בארץ מולדתו. שחקני הקבוצה זועמים על הרכש

(גודל טקסט)

אם לא די בצרות הכלכליות של הפועל עכו, ובבעיות של הפרות חוזה חמורות לכאורה עם חשד שחלק משחקני עכו חתמו על חוזים כפולים בשנה שעברה, גם ההכנות המקצועיות של המועדון מוטלות בספק.

לאחרונה הודיעו בעכו על החתמתם של ארבעה שחקנים חודשים כמו רם שטראוס, אלון נצר, גל שיש ובן אז'ובל, שהמכנה המשותף של ארבעתם זאת העובדה שהם מיוצגים על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן, שהופך מיום ליום לאיש החזק במועדון.

ההגעה של ארבעת השחקנים התקבלה בתדהמה בקרב שחקני הסגל שהיו בקבוצה בשנה שעברה ואמורים להמשיך גם בליגת העל. "הביאו לכאן ארבעה שחקנים שלא שיחקו בעונה שעברה ובאו לעכו כשיקום לקריירה שלהם. ההכנות שלנו כמו שכונה אחת גדולה" אמר אחד השחקנים.

בעכו מקווים כי דהאן יידע להביא לקבוצה אנשי עסקים, ואולי אף משקיע משמעותי, במקומם של דן לובלסקי ועדי קריספין ש'ברחו' לקבוצה רגע לפני פתיחת העונה.

גל שיש.
גל שיש."שחקנים באו לשקם את הקריירה בעכו" (דף פייסבוק, הפועל עכו)

בנוסף, בכדי להבין את הכוח הגדול של דהאן במועדון, היום הודיעו בעכו על הצטרפותו של דניאל סטנצו להנהלת הקבוצה. בהודעה הרשמית נכתב: "עמותת הפועל עכו שמחה להודיע על ההצטרפות של דניאל סטנצו להנהלת הקבוצה. זה לא סוד שלאחרונה נבחנו לא מעט אפשרויות למועמדים, הן כמשקיעים והן כמנהלים, לעמותת הכדורגל של הפועל עכו. לסטנצו ניסיון של למעלה מעשר שנים בתחום הניהול של מועדוני צמרת בכדורגל הרומני".

לדהאן וסטנצו יש שיתוף פעולה בשנים האחרונות, כאשר חלק מהשחקנים של דהאן מצאו את מקומם בליגה הרומנית. בעכו ציינו, כי אין כל קשה בין הדברים, המנהל הרומני מגיע בזכות כישוריו ואמור לעזור לקבוצה לטפל בכל הנושאים המקצועיים והלוגיסטיים בליגה הראשונה.

דודו דהאן. יהפוך לאיש החזק בהפועל עכו? (יקי צימרמן) דודו דהאן. בדרך להיות האיש החזק בעכו? (יקי צימרמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי