אשקלון פתחה עונה, נעים: לא פוחד להביא שחקנים מהחופים

אוהדי הפועל אשקלון
אוהדי הפועל אשקלון | יח"צ

הקבוצה הדרומית פתחה עונה, 250 אוהדים פוצצו את האימון. המאמן התייחס לחיזוק: "סליחי יגיע אם איבנצ'יץ' יסכים לשחק באגף". אבוחצירה, לוגסי, מלכה ואורמוש האריכו חוזים

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון פתחה היום (שלישי) את אימוניה לקראת העונה הבאה, כשלאימון הגיעו כמה שמות מעניינים. בין השחקנים הנבחנים שהגיעו במטרה להרשים את המאמן יובל נעים ניתן למצוא את שרון גורמזנו (מכבי יבנה אשתקד), עומר פדידה מהפועל כפר סבא, גדיף ווראקט (28 שערים אשתקד במדי הפועל אדומים אשדוד שעלתה לליגה ב'), שי חדד, דני פרדה ושון מלכה. בנוסף הודיעה הקבוצה על הארכת חוזיהם של ירדן אבוחצירה, מושיקו לוגסי, אבי מלכה ומירקו אורמוש.


לאימון הגיעו כ-250 מאוהדי הקבוצה שהרימו את השחקנים על הכתפיים וחגגו כמיטב המסורת גם עם מופע פירוטכניקה צנוע. נעים התייחס לעונה שבפתח: "תמיד ניסינו להביא לאימון ולהתעסק במה שצריך להתעסק, שלא תמיד הצלחנו. נקווה שיהיה שקט סביב הקבוצה, זה מאוד חשוב. כל המאמנים נסעו לחו"ל, אני עוד לא נסעתי. זה מכה קשה לקבוצה שאנחנו לא יכולים לארח במגרש הביתי. הבסיס אמור להיות הבית, שנה שעברה לא עשינו את זה מספיק טוב. אני אופטימי ואני מאמין שהדברים יסתדרו".


 

המטרות: "עם תקציב מינימום, המטרה היא להישאר בליגה ואם אפשר לתפוס מקום באמצע הטבלה. יחד עם זאת, הסגל עוד לא סגור. אחרי שהסגל ייסגר נוכל לדבר יותר".

 

הקהל: "במשחק האחרון של העונה היה תענוג לראות את הדחיפה של הקהל, קבוצות צריכות שיהיה להן קשה לעשות זאת. נקווה שנעשה את קפיצת המדרגה בנושא הזה".


ירדן אבוחצירה על כתפי האוהדים (באדיבות ארגון האוהדים של הפועל אשקלון)
ירדן אבוחצירה על כתפי האוהדים (באדיבות ארגון האוהדים של הפועל אשקלון)

חיזוק
: "כולן מחכות לשחרורים ממכבי חיפה וממכבי ת"א, אבל תהיה עדיפות לקבוצות במרכז. ננסה לקבל שתי השאלות צעירות מהפועל באר שבע. לא פחדנו בעבר להביא שחקנים מליגה א' ומהחופים, ואם נחשוב שצריך לקבל החלטות לא פופוליסטיות נעשה את זה. לגבי הזרים, האופציה של חמדי סליחי יכולה להיות מעניינת. האפשרות של סליחי תתקיים רק בתנאי אחד – שיוסיפ איבנצ'יץ' יגיד שהוא מוכן והוא רוצה לשחק בכנף. זה התפקיד המקורי שלו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי