עומרי בן הרוש חתם רשמית במכבי חיפה: "מועדון ענק"

עומרי בן הרוש
עומרי בן הרוש | צילום: מכבי חיפה

המגן עזב את מכבי ת"א והצטרף רשמית לירוקים: "מתרגש ושמח". גורם בקבוצה מהכרמל התייחס לאפשרות שאלירן עטר יחזור ללבוש צהוב: "נשקול לשחררו רק אם יבקש לעזוב, עד עכשיו זה לא קרה"

(גודל טקסט)

עומרי בן הרוש חתם רשמית על חוזה לשנתיים במכבי חיפה, מספר שבועות לאחר הסיכום. "אני מאוד מתרגש ושמח להצטרף למכבי חיפה, מדובר במועדון ענק וכולם יודעים זאת. מאושר שניתנה לי ההזדמנות להגיע ועל כך שהמאמן, גיא לוזון והצוות המקצועי מאמינים בי. אני מקווה שנגיע כמה שיותר גבוה ויחד נחזיר את המועדון למקום שהוא היה רגיל להיות בו במשך שנים רבות".


בן הרוש התייחס לקהל הירוק: "אני מקווה שנגיע כמה שיותר גבוה ויחד נחזיר את המועדון למקום שהוא היה רגיל להיות בו במשך שנים רבות".



בן הרוש במהלך הבדיקות הרפואיות (מכבי חיפה)


מכבי חיפה תסיים מחר (חמישי) את מחנה האימונים הראשון שלה שנערך בכפר גלים, אשר עסק בעיקר בכושר הגופני בשילוב מספר תרגילים עם כדור. במועדון הביעו שביעות רצון מקצב העבודה של השחקנים, במיוחד מאלה שהצטרפו העונה: הבלם אליסון דוס סנטוס, המגן עומרי בן הרוש, הקשרים גיאורגי קוסטדינוב, גל אלברמן והחלוץ אופיר מזרחי.


גורמים במועדון מספרים כי שביעות הרצון נובעת בייחוד לאור העובדה שבסופו של דבר לא הגיע מנהל מקצועי, אך הצוות בראשות גיא לוזון עובד על פי תוכנית העבודה וההכנות של טוני מוניוס, כפי שנקבעו מראש. "אנחנו עומדים בתוכנית שהצבנו לעצמנו ומאמינים כי למרות שהמנהל הספורטיבי לא כאן עדיין גיא לוזון והצוות יידעו להכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר".
 

במועדון מתכננים להשלים את מכסת הזרים והכוונה להשתדרג במגן ימני, שחקן כנף וחלוץ. לאחרונה הועברו מספר שמות של מגינים למועדון כאשר חלק מהם הגיעו בהמלצתו של טוני מוניוס. "המטרה שלנו להביא זרים איכותיים כי שוק הישראלים דל וננסה להביא שישה זרים כבר לפני פתיחת העונה", אמרו במועדון. בגזרת הישראליים אז במועדון ממשיכים שלא להתייחס לרצון מכבי תל אביב באלירן עטר. בחיפה הבהירו כי לשחקן חוזה לשנתיים נוספות וכי לוזון בונה עליו. "השחקן עצמו מתאמן בצורה רצינית ומשקיע את כל כולו. רק אם עטר עצמו יבקש לעזוב, נשקול את זה. עד עכשיו זה לא קרה ולאלירן יש חלק חשוב בסגל שלנו בעונה הבאה", הבהירו הירוקים.



אלירן עטר. "מתאמן בצורה רצינית" (אודי ציטיאט)


בינתיים התחילה אתמול הבוררות בעניינו של דוס סנטוס מול מכבי פתח תקווה. הבורר עו"ד צבי רויזן ביקש משתי הקבוצות לשלוח סיכומים בכתב ורק אז יקבל החלטה בנושא. בחיפה מאמינים כי לא תהיה כל בעיה ברישום השחקן לקראת העונה הבאה. הקבוצה ערכה אתמול ערב גיבוש שכלל את הצוות המקצועי והשחקנים.


במועדון מרוצים מקצב מכירת המנויים שהתחיל אתמול וכבר אחרי יממה אחת נמכרו כ-1,650 מנויים. בחיפה מאמינים כי יגיעו לכמות מכובדת בדומה לשנה שעברה והמטרה להגיע לפחות ל-17,000 מנויים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי