חמד: "רוצה להראות שאני שייך לבמה הגדולה בעולם"

תומר חמד
תומר חמד | צילום: ספורט1

חלוץ ברייטון התייצב הבוקר באירוע השקת החנות החדשה של "אדידס" בדיזנגוף וסיפר: "כרגע חזרה לישראל לא על הפרק. קבוצה גדולה יותר באנגליה? אם תגיע הצעה, אני אשמח"

(גודל טקסט)

 הבוקר (רביעי) התקיימה השקת החנות החדשה של אדידס בדזינגוף סנטר, חנות ענקית בקונספט חדש וצעיר שמשכה אליה לא מעט ידוענים וביניהם כמובן גם כמה מהכדורגלנים הבכירים שיש לנו בליגה ואפילו בפרמייר-ליג – תומר חמד, דוד קלטינס, שרן ייני, טל בן חיים הבלם ודור פרץ התפנו מהאימונים וההכנות לקראת העונה שבפתח והגיעו לחנות החדשה להראות לכל הסלבס שמסביב איך נראים ספורטאים אמיתיים.

תומר חמד, חלוץ ברייטון שנמצא בארץ כבר כחודש וישוב בקרוב לממלכה לקראת העונה באנגליה, סיפר: "האמת שלחזור לקראת עונה בפרמייר-ליג זה מרגש. הייתה לי את ההרגשה הזאת לפני הליגה הספרדית כשבאתי מישראל ועכשיו זה לחוות שוב ליגה מהטובות בעולם. זאת חוויה מדהימה ואני מקווה שנעשה דברים יפים. אני באופן אישי רוצה להראות שאני שייך לשם ושאני יכול לעשות הרבה דברים טובים בבמה הכי גדולה בעולם".

המטרות של ברייטון לעונה הבאה: "אנחנו קונים כרגע רק להישאר בליגה, אבל נראה איך תתפתח העונה ומקווים שנגיע כמה שיותר גבוה. נתחיל בצניעות וכמובן שאנחנו רוצים להישאר כמה שיותר שנים בפרמייר-ליג".


קלטינס וחמד באירוע הבוקר בסנטר (לירון שרון)


השאיפה לשחק בקבוצה גדולה יותר:
"תמיד אני שואף להתקדם, עכשיו המטרה היא להצליח עם ברייטון. אני מקווה להראות את היכולת שלי השנה בפרמייר-ליג ושזה ימשוך הרבה תשומת לב מהקבוצות היותר גדולות באנגליה. אם תגיע הצעה בהמשך כמובן שאשמח, זאת תהיה עוד מטרה שהצבתי לעצמי. כרגע לחזור לישראל זה לא משהו שאני חושב עליו, יש לפניי עונה מרתקת וכמובן שאני רוצה להישאר כמה שיותר". 

דוד קלטינס, קשר בית"ר ירושלים שתפתח רשמית את העונה ביום חמישי מול ושאש (19:45, ישיר בספורטHD2): "יש לנו משחק חשוב כרגע, עוד לפני שמתחילה הליגה. אני מקווה באופן אישי להציג יכולת טובה ולהשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי