קואנקה חתם לשלוש עונות בהפועל ב"ש: בואו נעשה משהו גדול

קואנקה
קואנקה | אודי ציטיאט

אקס ברצלונה והרכש החדש של האלופה עבר את הבדיקות הרפואיות ויוכל לשחק במוקדמות ליגת האלופות: "אני מאוד מתרגש, יאללה הפועל". ישתכר כ-600 אלף יורו לעונה

(גודל טקסט)
הרכש הגדול של הקיץ: הפועל באר שבע הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של הקשר הספרדי איסק קואנקה לשלוש שנים. "אני מאוד מתרגש להתחיל את העונה הבאה בהפועל", אמר שחקן הרכש לאחר החתימה. "בואו נעשה משהו גדול, יאללה הפועל"!



הקשר בן ה-26 הוא הרכש הנוצץ של האלופה בקיץ הנוכחי ויתפוס את המקום של מאור בוזגלו באגף ימין. כמו כן, לאחר שחרורו של וויליאם סוארס, הפועל באר שבע מחפשת עדיין חלוץ זר שיעבה את הסגל שלה.


הספרדי נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל ונתקל במספר אוהדים שהמתינו לו ועטפו אותו בצעיף. השחקן הגיע מלווה בבת זוגו כשאחד מאנשי המועדון המתין לו בשדה. הקבוצה עצמה, כידוע, שוהה עדיין במחנה האימונים בפולין. הספרדי סרב לדבר עם התקשורת בהתאם להנחיית המועדון. בהמשך היום הוא עבר את הבדיקות הרפואיות וישתכר כ-600 אלף יורו לעונה.



קואנקה, הרכש הנוצץ של הקיץ? (אודי ציטיאט)


קואנקה עצמו גדל בברצלונה ואת הקריירה הבוגרת החל בראוס, עיירה קטנה בקטאלוניה שם נולד. לאחר מכן שב לברצלונה ב', הושאל לסבאדל והוקפץ על ידי פפ גווארדיולה לבוגרים של מועדון הפאר הספרדי. הוא הספיק לכבוש שני שערים בבוגרים ויצא לעונת השאלה לא מוצלחת באייאקס, עבר גם בבורסאספור הטורקית ואשתקד שיחק לצד עומר אצילי בגרנאדה. הוא כבש ארבעה שערים בעונה וחצי, אך לא מנע מהקבוצה לנשור לליגה השניה.


האלופה תשוב מחר ארצה לאחר שתקיים הערב ב-19:00 את משחקה האחרון במחנה האימונים מול פיאסט גליביצה הפולנית. 



קואנקה בנתב"ג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי