ואליינטה מועמד מוביל לאוביידו, בחיפה דחו הצעות על ואצק

ואליינטה. לויאדוליד לא היה מספיק כסף
ואליינטה. לויאדוליד לא היה מספיק כסף | מכבי חיפה, אתר רשמי

דיווח: הבלם הספרדי מעורר עניין רב במולדתו. הירוקים מנסים להיפטר מהצ'כי ומקווים למצוא קבוצה בטורקיה שתשלם עבורו. לוזון ממשיך לחפש זרים חדשים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תסיים מחנה האימונים בן חמישה ימים לשיפור הכושר הגופני. במועדון הביעו שביעות רצון מהעבודה וההשקעה של השחקנים בעיקר בכל הקשור לכושר  שהיה החלק החלש של הקבוצה במהלך העונה שעברה. שחקני הקבוצה יזכו לחופש בסוף השבוע וביום ראשון יחזרו לאימונים הרגילים. במקביל הצוות המקצועי בראשותו של המאמן גיא לוזון ממשיך לצפות בקלטות של מגן ימני וחלוץ בכדי לנסות ולהחתימם עד היציאה למחנה האימונים ב-10 ביולי בפולין.

בינתיים בסוף השבוע צפויים לנחות בישראל זרים מהעונה האחרונה שעדיין תחת חוזה, אך לא בתוכניות של לוזון. מדובר במארק ואליינטה, הולמאר אוילפסון, פיטים אזמי וקמיל ואצק. אגב האחרון היה מבוקש בימים האחרונים במספר קבוצות בכירות בליגה הפולנית, אך אותן קבוצות רצו להעביר את השחקן ללא תמורה ואילו בחיפה סירבו ולכן השחקן ינחת בישראל ויתחיל להתאמן בחיפה. "ואצק אמנם זוכה להתעניינות, אבל אף קבוצה לא רצתה לשלם תמורתו מאחר וכמעט לא שיחק במשך ארבעת החודשים האחרונים", הסבירו בסביבתו של השחקן.

בחיפה עדיין מאמינים כי תגיע הצעה הוגנת על הקשר הצ'כי שאיכזב אשתקד ובונים על התעניינות בטורקיה. במועדון עדיין מקווים שכל הארבעה ימצאו קבוצה לעונה הבאה ובך תנסה לחסוך לפחות את עלות שכרם – 1.2 מיליון יורו נטו לעונה. במועדון יכולים להתעודד מדיווח בספרד, שריאל אוביידו סימנה את מארק ואליינטה כיעד מרכזי לחיזוק ההגנה בעונה הבאה. הצעה אטרקטיבית מצד המועדון הספרדי, בהחלט יכולה להוות פתרון עבור השחקן ועבור המועדון הירוק מהכרמל.

הקבוצה תפגוש לפני היציאה למחנה את הפועל אשקלון בשלישי ואת הפועל עכו בחמישי למשחקי אימון שיהיו סגורים לקהל.


מי תהיה מוכנה לשלם עבורו? ואצק (דני מרון)

בינתיים נפגשו ראשי המועדון עם ראשי ארגון האוהדים 'הקופים הירוקים'. הארגון שבחר להחרים את המשחקים בסיום העונה שעברה שמע מראשי המועדון על השינוי הגדול שעוברת חיפה בקיץ הקרוב עם תקוות לתוצאות טובות יותר מהשנים האחרונות. לאחר הפגישה הוציאו ראשי הארגון את ההודעה ובה נכתב בין השאר: "לאחר שש שנים לא טובות במועדון, בלשון המעטה, כמעט על כל פעולה שתיעשה במועדון ניתן להעביר ביקורת. אין לנו ספק כי מכלול השינויים שיבוצעו בקבוצה עד תחילת העונה אינם מהווים חותמת סופית לכך שמכבי חיפה יצאה מהמשבר, ויש לחכות לתחילת העונה על מנת ששינויים אלו יעמדו במבחן. אך לפני התוצאה הסופית של 90 הדקות, חשוב לנו יותר לראות קבוצה רעבה, מתלהבת ורוצה להצליח – מה שלא ראינו בעונות הקודמות. יכולת השחקנים על המגרש, מחויבותם לסמל וההשקעה נמצאים גם כן בראש סדר העדיפויות של המועדון בבניית הקבוצה לעונה הבאה, וגם הם חלק מהפקת הלקחים מהעונות הקודמות ומתוך רצון לבנות קבוצה שתענה לכל הפרמטרים הללו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי