סגן נשיא אנורתוזיס: מודאגים לגבי הרוש, בודקים אופציות אחרות

הרוש
הרוש | דני מרון

לאחר פיצוץ המשא ומתן עם השוער הישראלי בעקבות בעיות מיסוי, במועדון הקפריסאי בודקים מועמדים נוספים. המאמן רוני לוי מצידו, לא מוותר על אקס הפועל תל אביב

(גודל טקסט)

"אנחנו מודאגים, נתנו לו לוח זמנים ואנחנו בודקים אופציות אחרות. סיכמנו הכל והכדור אצלו לפתור את הבעיות שלו בישראל. הוא שחקן שיש לו מערכת יחסים אישית עם המאמן שלנו", כך התבטא הבוקר (חמישי) סגן נשיא אנורותוזיס קיריאקוס יאגו, בעניין המגעים עם שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש.

כזכור, הרוש נחת השבוע בקפריסין להשלמת המו"מ עם הקבוצה אותה מאמן רוני לוי. בתום 48 שעות הוא שב לישראל מבלי לחתום על החוזה. בעיות מיסוי תוקעות כרגע את העסקה, שכן המס בקפריסין נמוך משמעותית מזה המשולם בישראל, מה שעלול לגרום להרוש בעיה עתידית.

מקורבי השוער התעקשו שהעסקה לא פוצצה ואם יימצא פתרון לבעיית המס, הרוש עשוי לשחק אצל רוני לוי. "זה לא ירד מהפרק", אמרו בסביבתו של השחקן. המאמן הישראלי מצדו ממשיך להפעיל לחצים על השוער להגיע לקפריסין.


רוני לוי. לא מוותר על השוער (ערן לוף)

הרוש, 29, הוא שחקן חופשי אחרי שסיים את החוזה בהפועל תל אביב. אנורתוזיס אמורה להיות קבוצתו הרביעית בקריירה אחרי בית"ר ירושלים, מכבי נתניה והאדומים. כזכור, הרוש שהפסיד בבוררות וחויב לשלם לבית"ר 450 אלף שקל, דחה הצעה מהפועל חיפה כדי לשחק מעבר לים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי