סבירסקי וסכנין פתחו את העונה, לוקה וגאושו חתמו

ז'אירו סבירסקי
ז'אירו סבירסקי | צילום: סכנין רשמי

המאמן שהחליף את אבוקסיס צירף שני ברזילאים. זגורי וכליבאת ערכו אימון בכורה, שחקנים מהליגות הנמוכות זומנו למבחנים. הקפטן חלאיילה: "ניתן לסבירסקי את הזמן להתחבר, הוא רוצה להצליח יותר מכולם"

(גודל טקסט)
בני סכנין פתחה הערב (ראשון) את היום את אימוניה לעיני כ-200 אוהדים במגרש האימונים הצמוד לאצטדיון "דוחא". לאחר שנתיים תחת המאמן יוסי אבוקסיס, הקיץ עברה הקבוצה מהמגזר מהפכה גדולה הן בסגל השחקנים והן בצוות המקצועי.


ראשי המועדון בחרו להמר על המאמן היהודי ברזילאי, ז'אירו סבירסקי, שיעבוד עם עוזרי המאמן מרסלו גיגורסקי ואיימן חלאיילה, שאימן בשנים האחרונות בהצלחה קבוצות מליגה א'. הצוות אמור לבנות קבוצה שמטרתה לסיים גם העונה בפלייאוף העליון.




הקפטן חאלד חלאיילה אמר לקראת פתיחת העונה : "זה מרגש לפתוח כל עונה מחדש, לראות שחקנים חדשים ומאמן חדש. אני בטוח שהמאמן רוצה יותר מכולם להצליח וניתן לו את הזמן להתחבר לקבוצה. נשפוט אותו וישפטו אותנו רק מבחינת תוצאה, אבל יש לנו סגל טוב ואני מאמין שאם יגיעו עוד שני שחקנים ונתחבר במהלך המחנה, נוכל לעשות עונה טובה".


לאימון הגיעו רוב שחקני הקבוצה משנה שעברה פרט לזרים כמו המגן וונדרסון והבלם אברהם פאס שיגיעו מחר ויצטרפו לאימונים. גם צמד הברזילאים ג'ונתן לוקה ולוקאס גאושו עברו בדיקות רפואיות וחתמו רשמית בקבוצה.




שחקני סכנין פתחו עונה (האתר הרשמי)


גם המצטרפים החדשים ישראל זגורי ומוחמד כליבאת ערכו אימון בכורה. באימון נטלו חלק גם שחקנים מהליגות הנמוכות שבאו כדי להרשים את הצוות המקצועי. בנוסף, במועדון האריכו את חוזיהם של השוער מוחמד קנדיל והקפטן חאלד חלאיילה. במועדון עוד מעוניינים להתחזק בשני שחקנים, הן בהגנה והן שחקן כנף.



לוקה וגאושו מצטרפים לסכנין (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי