מכבי חיפה והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1 במשחק אימון

גל אלברמן
גל אלברמן | מכבי חיפה, אתר רשמי

הירוקים על סף היציאה למחנה האימונים, הרשימו במחצית הראשונה כששלטו ללא עוררין. כל ההרכב השתנה במחצית השנייה וביחד עם העייפות השפיעו על הירידה ביכולת

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (שלישי) ניסוי כלים ראשון לפני היציאה למחנה האימונים, כשסיימה ב-1:1 מול הפועל אשקלון במשחק אימון בכפר גלים.

הירוקים פתחו טוב את ושלטו בקצב המשחק. בדקה ה-20 אופיר מזרחי הרים כדור מדויק שמצא את ראשו של קינן, הבלם הירוק נגח היטב וכבר הכניע את השוער אך הכדור הורחק מקו השער. הלחץ של הירוקים כאשר ניסיונות הבקעה של גיורגי קוסטדינוב, בעיטה מהאויר של מזרחי ובעיטה מרחוק של עמרי בן הרוש, לא מצאו את המסגרת של דלה איינוגבה. אשקון כמעט ולא הורגשה במחצית הראשונה שנגמרה ב-0:0.

במחצית השנייה גיא לוזון החליף את כל ההרכב שפתח. העייפות החלה להשפיע, קצב המשחק ירד וכך גם המצבים המאיימים על השער. בדקה ה-71 אשקלון עולה ליתרון 1-0, פדידה פרץ באגף שמאל מצא בכדור רוחב את שרון גורמזנו שמול השוער שלח כדור לפינה שלא הותירה ללויטה שום סיכוי. בדקה ה-82 סן מנחם הוכשל ברחבה, ושון ויסמן הצעיר קבע 1:1 מהנקודה הלבנה.

הרכב המחצית הראשונה: עומרי גלזר, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, רז מאיר, גל אלברמן, גיורגי קוסטדינוב, רועי קהת, אופיר מזרחי, אלירן עטר, ניקיטה רוקאביצה.

הרכב המחצית השנייה: אוהד לויטה, יונתן לוי, סאן מנחם, אדהם אבו ג'נב, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, איתן וולבלום, ים כהן, מוחמד עוואד, עמית זנטי ושון ויסמן.

גיורגי קוסטדינוב. משחק ראשון במדים הירוקים (מכבי חיפה, אתר רשמי)
גיורגי קוסטדינוב. בכורה במדים הירוקים (מכבי חיפה, אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי