הפועל חיפה מחפשת חלוץ זר במקביל למו"מ עם ארבייטמן

ארבייטמן בטירוף
ארבייטמן בטירוף | צילום: ערן לוף

קלינגר וכץ רוצים לסגור את עמדת החלוץ, המאמן ניסה לגרום לארבייטמן להתגמש בדרישות. זעם במועדון על ההתנהלות של אושרי רואש, שוער צרפתי עשוי להגיע למבחנים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תמשיך את אימוניה כאשר אתמול הצטרפו אליהם גם צמד הזרים החדשים: ראדו גנסארי ורסמוס סיוסטדט. במועדון הביעו שביעות רצון מהזרים שהוחתמו ומקווים להשלים את מכסת הסגל עד ליציאה למחנה האימונים.

במקביל, בקבוצה מקווים לסיים את הסאגה סביב עמדת החלוץ ביממה הקרובה. במועדון קיוו לצרף את החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה, אולם סיכומו בהפועל רעננה לא הפתיע את ראשי המועדון והצוות המקצועי. בחיפה ידעו כי השחקן ניהל במקביל משא ומתן גם עם רעננה וכי ההצעה של הקבוצה מהשרון הייתה גבוהה יותר.

בכל הנוגע לשלומי ארבייטמן, ביממה האחרונה נערכו מספר שיחות בין נציגי המועדון לבין הבעלים יואב כץ שיקבל את ההחלטה הסופית לנוכח פערים במו"מ. המאמן ניר קלינגר שוחח לאחרונה מספר פעמים עם החלוץ הוותיק וניסה לשכנעו לרדת בדרישותיו הכספיות כדי להגיע לסיכום מול הבעלים. "אין כרגע יותר מדי חלוצים איכותיים בשוק הישראלי ולכן האופציה של חלוץ זר כרגע על הפרק" אמרו בחיפה.

שחקן נוסף שטרם חתם על חוזה הוא המגן חיים מגרלשווילי. למרות שנדמה היה שהמגן הוותיק שמוערך במועדון יישאר, פערים בין הצדדים גורמים לכך שטרם הצטרף לאימונים. בסביבתו של מגרלשווילי סיפרו כי השחקן רוצה להמשיך אצל האדומים, אך אין באפשרותו להמתין זמן רב ואם לא ייסגר המהלך בקרוב הוא יחפש אופציות אחרות.


רואש, כץ מאוכזב (ירון אלפי)

מי שבוודאות לא ימשיך בקבוצה הוא הבלם אושרי רואש. רואש הפתיע את ראשי המועדון כששלח מכתב חריף באמצעות עורך דינו שי אליאס בו הוא דורש כספים המגיעים לו לטענתו. במכתב טען רואש כי פוטר ודורש פיצויי פיטורין ואילו בחיפה מצהירים כי לשחקן אין כלל חוזה לעונה הבאה. במועדון זעמו על הצד הזה של הבלם במיוחד שנחשב לאחד ה'מועדפים' על ידי הבעלים יואב כץ. "כץ פגוע ממנו עד עמקי נשמתו. לא רק שיואב עזר לו במשך השנים האחרונות ואף זרק את המאמן אלי כהן בעקבות אותה פרשה בינו לבין השחקן וככה הוא נוהג. גם לאחרונה ערך הבלם מספר שיחות עם המאמן ניר קלינגר כדי להגיע לסיכום על עתידו וללא שום שיחה מוקדמת, השחקן שלח מכתב תביעה. היה מצופה מרואש לפחות לשוחח לפני כן עם כץ", אמרו במועדון.

בתוך כך, הפועל חיפה צפויה להנחית בשבוע הבא שוער זר למבחנים. מדובר בשוער הצרפתי, קלמון מורי מקבוצת אג'קסיו מהליגה הצרפתית השנייה. מורי בן ה-31 משחק במועדון כבר שבע שנים, אך חלק מהשנים שימש כשוער משנה. השוער הוצע למאמן ניר קלינגר שהביע עניין, אך רק מחר יחליט אז לזמנו להתרשמות. קלינגר צפוי לשוחח עם הבעלים יואב כץ והשניים יקבלו החלטה בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי