איינבינדר יערוך בכורה נגד בודפשט הונבד, אוהדי הפועל ב"ש בטירוף

אוהדי באר שבע
אוהדי באר שבע | צילום: דני מרון

הרכש מבית"ר ירושלים צפוי לפתוח לאור פציעתו של קואנקה. אלופת הונגריה תגיע עם כמות מזערית של אוהדים, מה שיפתח כרטיסים נוספים למכירה עבור הקהל האדום. וואקמה ישמש נהג תורן לאוגו

(גודל טקסט)

בודפשט הונבד תנחת מחר בישראל לקראת משחקה ביום רביעי מול הפועל באר שבע במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, כשרק כמה עשרות מאוהדיה צפויים ללוות אותה לארץ הקודש.


על-פי התקנון של אופ"א זכאית הקבוצה האורחת לקבל חמישה אחוזים מכלל הכרטיסים המופצים לפני המשחק, אבל במקרה של האלופה ההונגרית, היא בקושי הצליחה לגרד חמישים אוהדים שיספקו קולות רקע למרטון אפל וחבריו. ההונגרים העדיפו להתאכסן בבית מלון בתל אביב, ויגיעו לטרנר בהסעה מאורגנת.
 

מאות הכרטיסים המיותרים ייחטפו ככל הנראה על-ידי האוהדים האדומים. הניקוב למשחק ביום רביעי מופיע בכרטיס המנוי של האוהדים מבירת הנגב, והכרטיסים שהוגרלו לפני שבוע נמכרו בתוך זמן קצר. את חוסר העניין של אוהדי האלופה ההונגרית לגבי המסע לישראל יש המסבירים במסרים התבוסתניים שמשדר מאמנה ההולנדי, אריק ואן דר מיר, כמו גם התעניינותם של המקומיים באליפות העולם בשחייה שתיפתח ב-14 ביולי בבודפשט.


אוהדי באר שבע. התנפלו על הכרטיסים

אוהדי באר שבע. התנפלו על הכרטיסים


עיר הבירה ההונגרית תוצף במשך שבועיים באלפי תיירי ספורט, ושלא כמתוכנן המריא המנכ"ל אסי רחמים בחשאי לבודפשט כדי לטפל בסידורי הלינה וההתארגנות של הקבוצה לפני משחק הגומלין. "בודפשט תהיה עמוסה בימים אלה ואלמלא טיפלנו בדברים בעצמנו היינו עלולים למצוא את עצמנו בבעיית התארגנות קשה", סיפר רחמים.


פציעתו של איסאק קואנקה השביתה אותו מצמד המשחקים מול הונבד, ואולי אף מעבר לכך. דן איינבינדר, הרכש מבית"ר ירושלים, צפוי לערוך את הופעת הבכורה במדים האדומים, וייתכן שיוסט לאחור אם בכר יבחר לעלות במערך של חמישה שחקני הגנה (כפי שהובאן תופקד בעונה האחרונה במשחקים במפעלים האירופיים). במקביל ממשיכה האלופה במאמציה להנחית חלוץ זר, ופועלת לסדר לו ויזה לארץ.


אוגו ו-וואקמה
אוגו ו-וואקמה "הנהג התורן" במכון שטיפת הרכבים של "השריף" (צילום: פייסבוק)


בעניין אחר, הבלם עמית ביטון הושאל לעונה אחת להפועל עכו. ביטון, בוגר מחלקת הנוער בבירת הנגב, יושאל זו העונה השנייה ברציפות, לאחר שבעונה שעברה שיחק בהפועל תל אביב. השאלתו של עמית ביטון ועזיבתו של ווילאם סוארס עשויות בסיטואציה מסוימת לקדם בעתיד עסקה מורכבת, ועיקרה – הבלם חאתם אל חמיד, שהושאל מגנט לאשדוד, יימכר לאלופה, ואילו בן ביטון יעזוב לגנט. ג'ון אוגו, שיועמד בשבוע הבא לדין בעקבות נהיגתו בהשפעת אלכוהול, מסתגל למציאות החדשה. מכיוון שרישיונו נשלל לשלושים יום, היה עליו לגייס נהג תורן, וטוני וואקמה התנדב למשימה.


קואנקה. הבכורה תחכה

קואנקה. הבכורה תחכה


כלפי חוץ, ברק בכר משדר שליטה בעניינים. פחות מ-48 שעות לאחר "משבר וואקמה", מצא בכר דרך מקורית לשחרר לחצים כשאירח את רן בן שמעון למשחק טניס – וגבר עליו בשתי מערכות (2:6, 2:6). בכר היה עוזרו של רב"ש בק"ש, והמפגש המפתיע ביניהם התקיים ערב יציאתו של בן-שמעון לאי השכן כדי להתחיל בעבודתו כמאמן נבחרת קפריסין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי