דן האח הודיעה על פיצוץ, הפועל חיפה: שטקוס יחתום

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אתר רשמי

קבוצתו של השוער הליטאי, שכבר נחת בישראל, טענה שהמעבר לא ייצא לפועל. האדומים שוחחו את השחקן שהבטיח לחתום על חוזה כמתוכנן. קלינגר הודיע שנג'וקו לא יצטרף

(גודל טקסט)

פיצוץ במגעים בין הפועל חיפה לשוער הליטאי ארנסטס שטקוס? תלוי את מי שואלים קבוצתו של השוער, דן האח ההולנדית, הודיעה שהשחקן לא יחתום בישראל ויצטרף למחנה האימונים שלה. "שטקוס היה על סף מעבר להפועל חיפה, אבל לא הגיע לסיכום עם המועדון. הוא יצטרף השבוע למחנה האימונים וישחק במשחק האימון".

כזכור, הפועל חיפה הודיעה ביום ראשון על סיכום עם שוער נבחרת ליטא ואתמול פרסמה תמונה שלו באצטדיון סמי עופר עם צעיף של המועדון. בכירים במועדון נדהמו לשמוע על ההודעה של דן האח וטענו שלא ידעו על ההחלטה של שטקוס. לאחר שביררו איתו את הסוגייה, הבטיח להם שטקוס להגיע לפגישה המתוכננת לחתימה על החוזה וטען שמקור ההודעה בסכסוך בין דן האח לסוכנו לשעבר. 

הליטאי בן ה-32 רשם אשתקד 24 הופעות בליגה ההולנדית הבכירה, אך לקראת תום העונה איבד את מקומו בהרכב. הוא נבחר על ידי הפועל חיפה כמחליפו של פיט פלטהאוזן וזאת למרות שהקבוצה צירפה גם את השוער הישראלי רן קדוש.

הפועל חיפה צירפה עד כה את הזרים גבי תמאש, רסמוס סיוסטדט וראדו גנסארי ואת הישראלים רן קדוש, רוסלן ברסקי ומאמון קשוע, הצעיר שהרשים וכבש במשחק האימון מול הפועל עכו (1:2).  מי שלא יצטרף לקבוצה הוא קשר עירוני קריית שמונה ג'ייקוב נג'וקו, לאחר שהמאמן ניר קלינגר – שהתעניין בשחקן במשך תקופה – שוחח היום עם הבעלים איזי שרצקי והודיע לו כי הקבוצה יורדת מהשחקן סופית.


יחתום בהפועל חיפה? שטקוס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי