"הגשנו הצעה אחרונה על קאיו, יש לנו אופציות אחרות לא פחות טובות"

קאיו
קאיו | צילום: גראסהופרס

במכבי חיפה לא יענו לדרישות הגבוהות של גראסהופרס על הברזילאי, לוזון ממשיך לחפש גם חלוץ. כ-8,000 מנויים כבר נמכרו, שביעות רצון במועדון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את ההכנות במחנה האימונים שלה בפולין וכבר מחר (חמישי) תערוך את משחק האימון הראשון שלה מול וולפסבורג ב'. במקביל ראשי המועדון ממשיכים לעבוד בגזרת הרכש ומעוניינים להחתים שני זרים חדשים שיצטרפו לקבוצה.

העמדה החשובה ביותר לצוות המקצועי היא להביא קשר מרכזי שיכול לשחק גם באגפים. הירוקים רוצים להחתים שחקן שיגיע כבר למחנה האימונים בפולין ויצטרף לקבוצה. אחד המועמדים כזכור הוא הברזילאי קאיו מגראסהופרס. השחקן, שנחת בתחילת השבוע בישראל, כבר הביע נכונות להצטרף וכעת מתנהל משא ומתן מול קבוצתו השווייצרית.

בחיפה הבהירו הבוקר כי הועברה הצעה אחרונה לרכישת כרטיסו של השחקן ואם גראסהופרס תסרב הם יעברו לאופציות נוספות. "יש לנו מספר אופציות בתפקיד הזה ואם קאיו לא יגיע אז נביא שחקן אחר שיהיה לא פחות טוב". כזכור, הקבוצה השווייצרית הודיעה כי ברצונה לקבל סכום הנע בין 700 אלף למיליון יורו ואילו בחיפה מעוניינים לשלם כמחצית מהסכום.

המאמן גיא לוזון רוצה להתחזק גם בחלוץ ואחד השמות שעלו הוא של חלוץ נבחרת אוסטרליה טומי יוריץ'. בחיפה אישרו כי האוסטרלי אכן אחד המועמדים, אך טרם נפתח המשא ומתן בין הצדדים. בגזרת מאור בוזגלו אין חדש. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 בשבוע שעבר נערכה פגישה בין אביו של השחקן למנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב, אך הצדדים לא הגיעו לכדי סיכום וקבעו להיפגש שוב בשבועות הקרובים. במועדון הביעו שביעות רצון ממכירת המנויים, לאחר שכ-8000 אוהדים כבר חידשו את המנויים לעונה הקרובה.

מאור בוזגלו. אין התקדמות (אודי ציטיאט)
מאור בוזגלו. אין התקדמות (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי