תסכול בבית"ר ירושלים: "היינו לחוצים בפעולה האחרונה ונענשנו"

ורד
ורד | אודי ציטיאט

הצהובים שחורים מאוכזבים אחרי ה-1:1 המאכזב עם בוטב פלובדיב במוקדמות הליגה האירופית, האוהדים ניסו לנחם את ורד. קיימת אפשרות שלא יגיע חיזוק עד ינואר, סירושטיין יקבל הזדמנות? צפו בתקציר

(גודל טקסט)
את התסכול על אנשי בית"ר ירושלים אמש (חמישי) אחרי ה-1:1 עם בוטב פלובדיב היה אפשר להרגיש היטב. אחרי ההחמצה של עידן ורד, סמוך לשריקה האחרונה, הקשר נשכב על המגרש כשיוסי בניון וז'אורז'יניו מיד ניגשו להרים אותו.


גם בסיום ניתן היה לראות כמה שחקנים נשכבים על הדשא, אבל אלו בעידוד הקהל – שנתן אתמול תצוגה אדירה – התאוששו וקמו להודות ל-10,000 הצופים שתמכו גם אחרי התוצאה המאכזבת. חזרה לוורד, הקשר, שהיה מתוסכל מההחמצות אתמול, התאושש מעט ביציאה מחדרי ההלבשה. כשהוא מלווה בחברו איתי שכטר, שעדיין לא חזר לחדות מהעונה שעברה.



הקשר נראה מחויך מעט ואוהדים בודדים שחיכו לו בחוץ עודדו אותו. בהמשך הוא העלה פוסט בחשבון הפייסבוק בו רשם: "החמצות ואכזבות זה חלק מהמשחק…שבוע הבא יש אפשרות לתקן ואנחנו עם הפנים קדימה. תודה רבה לכולם על התמיכה והאהבה". לגבי אותם אוהדים שתמכו, במועדון מעריכים שכ-1,000 מהם ילוו את הקבוצה למשחק הגומלין שבוע הבא בבורגס.


שכטר עצמו אמר אחרי המשחק: "זה היה משחק מאוד מוזר. הגענו להרבה מצבים, לא זוכר קבוצה שמגיעה לכזו כמות. אני קורא לזה חוסר ריכוז, אולי היינו לחוצים קצת בפעולה האחרונה, רצינו לגמור את המשחק מהר. אבל יש פה קבוצה חזקה וטובה".




הציפיות: "ברוב המקרים הייתי החלוץ המוביל, גם אשתקד. עכשיו הדברים קצת פחות הולכים, זה שאני נמצא במקומות האלה ומגיע למצבים יוביל לזה שהשערים יבואו. לגבי הקהל – הוא נתן הצגה. אלו אוהדים ששווים שלב הבתים. אנחנו נצטרך לעבוד קשה כדי לשם".


הגומלין: "גם פה היינו חייבים להבקיע, ורוב המשחק הם הסתגרו ויצאו למתפרצות. ברגע שאנחנו מגיעים ל-12 מצבים, ברור שגם הקבוצה מנגד יכולה להגיע לכאלה. היום אנחנו נענשנו, נקווה שבפעם הבאה הם יענשו".



חן עזרא. בשבוע הבא יהיה יותר טוב? (אודי ציטיאט)
חן עזרא. בשבוע הבא יהיה יותר טוב? (אודי ציטיאט)


המאמן שרון מימר אמר: "אני קונה יכולת כזו בשבוע הבא כי הכדורים הפעם ייכנסו". ועושה רושם שבמועדון לא לקחו יותר מדי קשה את התוצאה המאכזבת. לצד הרצון להתחזק בעמדת הבלם/חלוץ בבית"ר לא פסלו את האופציה שהסגל הקיים יישאר עד ינואר.


חשוב לזכור, שגם אם ירצו לבצע שינויים בהגנה על הספסל מחכה עדיין מיקי סירושטיין, בלמה של מ.ס אשדוד אשתקד – ההגנה השלישית בטיבה בליגה. אפרופו חיזוק להגנה, אחד השמות עמם ניהלו בקבוצה שיחות היה של הקשר/בלם וילפרד מוקה. האחרון חתם השבוע בקוניאספור הטורקית והאופציה ירדה מהפרק.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי