רשמית: קאיו חתם לשנתיים במכבי חיפה

קאיו עם יעקב שחר
קאיו עם יעקב שחר | מכבי חיפה, אתר רשמי

הקשר הברזילאי נרכש מגראסהופרס עבור חצי מיליון יורו והצטרף למחנה של הירוקים בפולין: "הבנתי שיש קהל מדהים". ישתכר כ-300 אלף יורו לעונה, כשבחוזהו אופציה לשנה נוספת. לוזון: "יעזור לפרוץ הגנות צפופות"

(גודל טקסט)

אחרי שכבר הגיע לישראל להתרשמות קצרה ואתמול (שישי) הצטרף למחנה האימונים של מכבי חיפה בפולין, הודיעו הערב הירוקים רשמית על צירופו של הקשר הברזילאי קאיו בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.


במסר קצר לאתר הרשמי של המועדון מסר קאיו לאחר החתימה: "שמח מאוד להצטרף למכבי חיפה. הייתי בישראל והבנתי שזה מועדון ענק. הייתי בסיור באצטדיון והבנתי שיש פה קהל מדהים. מחכה כבר למשחק הראשון". קאיו ישתכר כ-300 אלף יורו בכל אחת מעונותיו בכרמל והוא נרכש עבור חצי מיליון יורו מגראסהופרס השווייצרית.


 



מי שעקב מקרוב אחר המשא ומתן הוא הבעלים יעקב שחר, שהגיע למחנה האימונים ואף שוחח עם הרכש החדש. אגב, מיד עם הגעתו למחנה שוחח קאיו עם הבלם אליסון דוס סנטוס ושמע ממנו שבחים על המועדון. מאמן הקבוצה גיא לוזון הוסיף: "קשר קדמי שיוסיף לנו הרבה עוצמות וחכמה בחלק הקדמי, קשר שכובש שערים בעל יכולת בעיטה אדירה, עוד כלי שיעזור לנו לפרוץ הגנות צפופות".



כמה שעות לאחר ההכרזה על צירופו, מכבי חיפה כבר העלתה לעמוד הפייסבוק הרשמי תיעוד ראשון של קאיו נכנס לעניינים וכמו כל שחקן חדש בקבוצה נעמד על הכיסא בארוחה הקבוצתית ופצח בשירה.




 

בינתיים נראה כי גם הצד החברתי במועדון מתחבר היטב כאשר בארוחת הערב ביום שישי היו אלה השחקנים החדשים המגן הקמרוני ארנסט מבוקה והחלוץ אופיר מזרחי שבלטו בשירה. "הצד החברתי לא פחות חשוב לנו ואנחנו רואים חיבור יוצא מן הכלל בין השחקנים החדשים לבין השחקנים מהעונה שעברה", אמרו בחיפה.



קאיו ויעקב שחר במחנה האימונים (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי