מכבי פ"ת יוצאת למחנה באוסטריה ללא גיא מלמד

גיא מלמד
גיא מלמד | אריאל שלום

החלוץ, שממתין להתפתחויות, ימשיך בשיקום בארץ ולא ימריא עם קבוצתו. אם לא יעבור לאירופה, מרבית הסיכויים שיחתום במכבי חיפה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תמריא הלילה (בין שבת לראשון) למחנה אימונים בן 10 ימים בעיר ונגאזל באוסטריה, שם גם ערכה הקבוצה את המחנה בעונה שעברה. 

כידוע מכבי פ"ת תקיים שלושה משחקי אימון מול אריס לימאסול (ביום שלישי הקרוב), מול זלאגרסג ההונגרית (ביום שישי) ובמשחק האחרון היא תפגוש את בלדייספור התורכית (ביום שני הבא).

מי שלא יצטרף למלאבסים למחנה הוא החלוץ גיא מלמד שממתין להתפתחויות לגבי מעברו לקבוצה אחרת. מלמד ימשיך בארץ בשיקום על-מנת לחזור לכושר משחק מלא תוך שבוע-שבועיים, זכר לכאבים שסבל באיזור הבטן התחתונה. בכל מקרה, בימים הקרובים צפוי להתבהר מצבו כאשר סוכניו גלעד קצב ועידן כסיף עדיין מחכים לתשובות מקבוצות בהולנד ומבאטה בוריסוב הבלארוסית.

כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, מי שממתינה להתפתחויות סביב החלוץ היא מכבי חיפה, כאשר לפי ההערכות אם החלוץ לא ישחק באירופה הוא יעבור למדי הירוקים, אצלם החלוץ נמצא חזק בתוכניות.


גיא מלמד. אם יישאר בארץ הוא קרוב יותר לירוקים (דני מרון)

בפ"ת עדיין לא הצליחו לסגור עם חלוץ שיצטרף לאימוניהם ואם יצליחו לעשות זאת בהקדם הוא יצטרף ישירות למחנה האימונים של הקבוצה. בגזרת אלון תורג'מן, בקבוצה הבהירו כי לא ישלמו עבורו דמי העברה ויחכו לראות אם ישוחרר רשמית ממכבי חיפה ורק אז יפעלו לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי