0:1 למכבי חיפה על מידז' לגניצה. בישול למאבוקה, בכורה לקאיו

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

קבוצתו של גיא לוזון המשיכה לנצח גם במשחק האימון השני שלה מול היריבה מפולין. המגן בישל את שער הניצחון לאלירן עטר (21), שהוחלף במחצית על ידי קשר הרכש הברזילאי

(גודל טקסט)
בצל צירופו של הרכש החדש קאיו ונחיתתו שלג'יימס טרויסילהתרשמות, מכבי חיפה גברה 0:1 על מידז' לגניצה הפולנית במשחק האימון השני מתוך שלושה במחנה האימונים, כשגם הברזילאי העלה להופעת הבכורה.

 
את השער היחיד במשחק כבש אלירן עטר שאחרי מספר ניסיונות של מכבי חיפה, קיבל בדקה ה-21 כדור ברחבה מארנסט מאבוקה ולא התבלבל מול השוער הפולני בדרך ל-0:1. במחצית הוחף עטר על ידי קאיו, שכאמור עלה להופעת בכורה בירוק.

 



הירוקים המשיכו לתקוף גם במחצית השנייה כששון וייסמן מצא את הרשת בנגיחה בדקה ה-55, אך הקוון פסל את השער בטענת נבדל והשאיר את התוצאה עד הסיום.


כזכור, במשחק האימון האחרון הפגינו שחקניו של גיא לוזון יכולת טובה וניצחו 0:4 את וולפסבורג ב', משערים של עומרי בן הרוש, שון וייסמן, אלירן עטר ועמית זנטי.


הרכב מכבי חיפה: עומרי גלזר, דקל קינן, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גיורגי קוסטדינוב, רועי קהת, אלירן עטר, שון וייסמן ואופיר מזרחי.


שותפו: רז מאיר, גארי קאגלמאכר, גילי ורמוט, קאיו, מוחמד אבו פאני, איתן וולבלום, שי בן דוד, סאן מנחם, ניקיטה רוקאביציה ועמית זנטי 



מהלך המשחק
דקה 21: 0:1 למכבי חיפה.
מסירה של ארנסט מאבוקה למרכז הרחבה מצאה את אלירן עטר שכבש את שער היתרון ואת השני שלו במחנה האימונים.


דקה 28: קוסטדינוב השתלט על כדור במרכז המגרש, פרץ לרחבה ומסר לעטר, שהחמיץ ממטרים ספורים.



עטר. כבש את שערו השני במחנה האימונים (מכבי חיפה, רשמי)


דקה 36: מסירה של רועי קהת לעטר הסתיימה במהלך מבריק שנגמר בקרן לירוקים.


דקה 46: ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אלירן עטר, וגיורגי קוסטדינוב יצאו ובמקומם נכנסו רז מאיר, גארי קאגלמאכר, גילי ורמוט והרכש הטרי קאיו אלבס.



קוסטדינוב. הוחלף במחצית (מכבי חיפה, רשמי)


דקה 55: אופיר מזרחי הרים כדור קרן שנעצר אצל הפולנים וחזר אליו. שחקן ההתקפה הירוק מצא את שון וייסמן שנגח לרשת, אך הקוון שרק לנבדל וביטל את השער.


דקה 60: עוד חילופים של גיא לוזון: קהת, אלברמן, קינן, בן הרוש, מזרחי ווייסמן יצאו ובמקומם עלו אבו פאני, וולבלום, בן דוד, מנחם, רוקאביציה וזנטי.


דקה 76: מסירה של ורמוט מצאה את רוקאביציה שפיספס את הכדור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי