בכיר בבני יהודה: "פנינו למכבי ת"א בנוגע לאליאל פרץ"

אליאל פרץ
אליאל פרץ | צילום: אריאל שלום

בשכונה מאמינים כי בסופו של דבר יקבלו בהשאלה את הקשר הצעיר של הצהובים: "הוא השם הראשון שסימנו ואנחנו מאמינים שהוא ישחק אצלנו"

(גודל טקסט)

 בני יהודה קיימה הבוקר אימון מוקדם במתחם בשכונה כדי להקל על השחקנים מהחום הכבד כחלק מההכנות לגומלין ביום חמישי מול טרנצ'ין, אחרי 1:1 במשחק הראשון בסלובקיה.

בקביל המאמן יוסי אבוקסיס ממשיך לנסות ולחזק את הסגל ובשלב זה הוא בוחר להמתין להחלטותיו של ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב, באשר לשחרור השחקנים הצעירים בסגל – ובעיקר בכל הקשור לאליאל פרץ.

גורם בכיר בבני יהודה אישר בשיחה עם ספורט1 כי למכבי תל אביב הוגשה הצעה על אליאל פרץ והבהיר: "הוא השם הראשון שאנחנו רוצים במועדון ומאמינים שיש אפשרות שנקבל אותו. זה ייקח עוד שבועיים-שלושה, אבל אנחנו מאמינים שמכבי תחליט לשחרר אותו אלינו". בנוסף בבני יהודה רוצים ועוקבים אחרי תוכניות ג'ורדי קרויף בנושא דור פרץ, יונתן כהן ששיחק בקבוצה בעונה האחרונה, שגיב יחזקאל והברזילאי מרסלו.


שגיב יחזקאל. גם הוא בתוכניות של הכתומים (עדי אבישי)

כשנשאל אותו בכיר אם בני יהודה לא מסתמכת יותר מדי על מכבי תל אביב בנושא, טען: "כבר קיבלנו ממכבי תל אביב את שון גולדברג ויונתן כהן בעונה שעברה והם זכו לבמה מרכזית. כל שחקן טוב שנוכל לקבל מהם בהשאלה יהיה אצלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי