אלי דסה לא ייצא לרייקיאוויק, בן חיים כשיר ויפתח

אלי דסה
אלי דסה | צילום: אריאל שלום

מכבי ת"א קיימה אימון ערב לקראת הגומלין בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית. יצחקי ושוינפלד, שעלו כמחליפים במשחק הראשון (1:3 לצהובים), מועמדים ל-11

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הערב (שני) אימון במתחם קריית שלום לקראת הטיסה מחר לאיסלנד למשחק הגומלין בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית נגד קיי אר רייקיאוויק (חמישי, 22:15, ספורט1).


אלי דסה לא יטוס בגלל פציעה באגן עליה פרסמנו כאן באתר ספורט 1
. המגן  לא התאמן ונראה כי יהיה חייב במנוחה ובטיפולים למשך שבועיים לפחות. במקומו אמור לפתוח בהרכב יובל שפונגין. גם דור מיכה עדיין פצוע ולא יעלו על הטיסה לצד הברזילאי מרסלו, שון גולדברג ומתן בלטקסה (סיבות מקצועיות). איגור פליפנקה יעבור מבחן כשירות לפני הטיסה וייתכן שיצטרף.

כריסטיאן באטוקיו יטוס וגם אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה לצד טל בן חיים שערך אימון מלא ראשון לאחר ארבעה ימים בהם לא התאמן ומתוכנן לפתוח בהרכב. על פי התרגול הערב עשוי המאמן ג'ורדי קרויף לעלות בקו הקדמי עם עומר אצילי, ברק יצחקי, וידאר קיארטנסון וארון שוינפלד.


"הפעם לג'ורדי אין שותפים, כל האחריות עליו"

במכבי תל אביב יודעים כי לאחר שנתיים בלי תואר אליפות וללא גביע המדינה, כישלון נוסף לא יתקבל בהבנה אצל הבעלים מיץ' גולדהאר. הפעם לא יהיו תירוצים כי ג'ורדי קרויף הוא גם המאמן וגם מי שקובע את זהות השחקנים בסגל.

סוכני שחקנים ישראלים וזרים אשר פנו למנכ"ל החדש בן מנספורד שמעו ממנו כי יעביר את השמות אל קרויף והוא היחיד שקובע בצד המקצועי בעוד שהאנגלי מופקד על ניהול המו"מ הכספי. ההולנדי עצמו לא משדר לחץ על אף שהרכש לא מתקדם בקצב משביע רצון. "שחקנים שפנינו אליהם ולא התלהבו להגיע לכאן משנים את דעתם, מכבי תל אביב פועלת להתחזק במספר עמדות", אמר לפני מספר ימים.

למאמן הצהוב הייתה רשימה של שמונה מועמדים זרים, כולל הארגנטינאי-איטלקי כריסטיאן באטוקיו, ובימים האחרונים היא הצטמצמה לארבעה בלבד. גורמים המקורבים למועדון מספרים כי קרויף פועל במרץ להביא את השחקנים הנכונים ובמקביל מתלבט את מי מהישראלים לשחרר בהשאלה.

המאמן יודע שלא יינתנו לו הרבה ימי חסד ועתידו כמאמן עשוי להיקבע לפי כמות התארים בהם יזכה בעונה הקרובה. "קרויף קיבל את הקבוצה ממיץ' גולדהאר כבר לפני סיום העונה. הפעם אין לו שותפים להצלחה או לכישלון, הכל זה הוא".

ג'ורדי קרויף. כל האחריות עליו (מכבי ת
ג'ורדי קרויף. כל האחריות עליו (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי