על קו הזינוק: ההגעה של קאיו ופקהארט במד הכוח של החלון

קאיו באימון מכבי חיפה
קאיו באימון מכבי חיפה | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

באר שבע מנסה להתאושש מפציעת שהר, מכבי ת"א בסטטוס קוו ומכבי חיפה התחמשה ברכש מסקרן מאוד. התזוזות במקומות וממי אנחנו מאוכזבים? סיכום שבועי עם כוח

(גודל טקסט)
ממשיכים לבנות זו הכותרת. אנחנו כבר לקראת סוף יולי ומחוגי השעון מתקרבים לעבר השלבים היותר רציניים של בניית הסגלים. מכבי תל אביב ממשיכה לחפש, מכבי חיפה התחמשה ברכש מסקרן וספגה הברזה וקריית שמונה סוף סוף מצאה קשר. איך נראה המדד השבועי של החלון? הכל כאן.




1. הפועל באר שבע

הגיעו: דור אלו, אורן ביטון, דן איינבינדר, איסק קואנקה, תומאש פקהארט.

עזבו: אובידיו הובאן, בן תורג'מן, מאור בוזגלו, וויליאם סוארס.

מה קרה השבוע: האדומים חלפו על פני הונבד וצירפו את החלוץ שחיפשו, אבל מכת הפציעות ובעיקר ההיעדרות של בן שהר מטלטלים את חוזק הסגל של בכר. אלונה תסתפק רק בצ'כי או שתביא חלוץ ישראלי נוסף? לעת עתה המקום הראשון נותר בעינו, אבל לא חתמנו וטו.



פקהארט, החיזוק המיוחל (AFP)


2. מכבי תל אביב

הגיעו: מתן בלטקסה, שון גולדברג, יונתן כהן, עומר אצילי, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, שלומי אזולאי, כריסטיאן באטוקיו.

עזבו: רמון, רובן מיקאל, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, טל בן חיים, ברק לוי, יוסי בניון, אוסקר סקאריונה.

מה קרה השבוע: ג'ורדי המשיך לבדוק מועמדים, שמות רצו מכל עבר, אבל שחקני רכש חדשים לא נחתו עדיין בצהוב. הסגל נראה חזק ועמוס אבל זו לבטח לא המילה האחרונה של הצהובים. בינתיים הם נשארים במקום.


3. מכבי חיפה

הגיעו: גל אלברמן, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גיאורגי קוסטדינוב, אופיר מזרחי, ארסנט מאבוקה, שון ויסמן, קאיו.

עזבו: אניס אלושי, איאד אבו עביד.

מה קרה השבוע: הירוקים התחמשו ברכש מבטיח ומסקרן בדמות קאיו שהסכים לעזוב את גראסהופרס, אבל ספגו הברזה מג'יימס טרויסי וגם 5:0 מסיגמה אולמוץ הצ'כית – תבוסה שהורידה שוב את מפלס ההתלהבות. לוזון ימשיך לחפש רכש לסגירת הסגל ונותר בעינו מעל בית"ר רק בגלל האמונה שדברים נעשים בקפידה בכרמל העונה (ושבית"ר לא התחזקה כבר שבועות).


4. בית"ר ירושלים

הגיעו: אמיר עגייב, ז'אורז'יניו, ציון צמח, מיקי סירושטיין, אור וקנין, אנתוני וארן, יוסי בניון, טל כחילה, אור ואקנין.

עזבו: חסוס רואדה, שלומי אביסידריס, עוז ראלי, דן איינבינדר, קובי מויאל, יוהאן אודל, ישראל זגורי.

מה קרה השבוע: התבוסה בבולגריה הבהירה את מה שנדמה היה קודם לכן. החבורה של מימר זקוקה לחיזוק כדי לעשות קפיצת מדרגה ואם היא רוצה באמת להיאבק קדימה, היא צריכה להגביר את קצב השיחות בעיקר בכל הקשור למרכז ההגנה. 



קאיו, שובר שוויון מבחינת הירוקים? (מכבי חיפה, רשמי)


5. מכבי פתח תקווה

הגיעו: עודד אלקיים, יובל אבידור, יובל שבתאי, רישאר סומא, לוטם זינו, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק.

עזבו: קרלוס קוויאר, מיחאי רומן, דור אלו, דני עמוס, אייטור מונרוי, ננאד אדאמוביץ', דובב גבאי, שמוליק מלול, אליסון דוס סנטוס, לירן רוטמן, גידי קאניוק, אביהו עזר, חגי גולדנברג.

מה קרה השבוע: המלאבסים המשיכו בשבוע של שמועות סביב גיא מלמד ובדיקות מועמדים לחיזוק בחלק הקדמי. קובי רפואה ושחקניו נהנים במחנה האימונים, אבל בשביל מעבר, גם צריך מעבר. למזלם תומאש סיבוק מציב אותם עדיין בשולי הצמרת.


6. עירוני קריית שמונה 

הגיעו: קרלוס קוויאר, מרכוס דיניז, נייג'ל האסלביינק, מילוש ראדיבוייביץ', איאד אבו עביד, עידו דוידוב, אפונסו טיירה.

עזבו: עודד אלקיים, שלומי אזולאי, יוגב לרמן, אורן ביטון, קאסיו, אופיר טקיאר, מאוריסיו קורדיירו, עומר צלישר.

מה קרה השבוע: סילבס סוף סוף מצא את מבוקשו וקרוב להשלמת הסגל עם זר פורטוגלי מסקרן. עכשיו זה הזמן למאני-טיים, אבל בדירוג שלנו שרצקי סוגר את הפער מהלוזונים.


7. הפועל חיפה

הגיעו: גבריאל תמאש, רוסלן ברסקי, רן קדוש, ראסמוס סיוסטדט, ראדו גינסארי, ארנסטס שטקוס, אלון תורג'מן.

עזבו: ז'וליו סזאר, דור פרץ, פיט פלטהאוזן, ברונו פיניירו, רובי לבקוביץ', אדילסון באהיה, שלומי ארבייטמן.

מה קרה השבוע: קלינגר וכץ הצליחו לצרף גם חלוץ לסגל ללא קשר לפרשת מהראן לאלה, אבל אי אפשר לומר שאלון תורג'מן הוא זה שיעשה את ההבדל עבור האדומים מהכרמל. למרות פרשת מחנה האימון, בניית הסגל מעניינת, אבל הפועל חיפה צריכה עוד טאצ' כדי לעלות לטופ 6 של הקיץ. 



זה מה שיחזק את אבוקסיס? סזאר (ערן לוף)


8. בני יהודה

הגיעו: בן תורג'מן, מתן חוזז, עאיד חבשי, מאוויס צ'יבוטה, יובל אשכנזי, איתמר ישראלי.

עזבו: מרקו יובאנוביץ', פדרו גלבאן, אמיר עגייב, בן צעירי, אלון תורג'מן, שון גולדברג, יונתן כהן, אלי הרוש, טל כחילה, טיג'אן ג'ייטה.

מה קרה השבוע: הכתומים מחפשים חיזוק באופן נמרץ. רודולפו לא סגר, ז'וליו סזאר נבחן, אבל בינתיים אבוקסיס מסתפק במועט והחזיר את דובב גבאי מהאוב. בואו נודה שעוד לא זזנו מהכיסא לאור המהלכים בשכונה.


9. מ.ס אשדוד

הגיעו: ירדן קרישטול, פבריסיו סילבה, יובל יעקובוביץ', אביב סולומון, אוהד רבינוביץ', מאוריסיו קורדיירו, אדילסון באהיה.

עזבו: לוסיו, עידו דוידוב, בן בן יאיר, סטניסלב גולדברג, דולי מנגה, אדיר טובול, מיקי סירושטיין, אור אינברום.

מה קרה השבוע: יוסי מזרחי הגיע כדי לתת מניסיונו על הקווים, מאוריסיו פרע שטרות גם מול איסטנבול בשיקשהיר והחבורה מעיר הנמל מנסה להתגבש, אבל לא התחמשה. הקפיצה הקלה מגיעה עקב הרגיעה בעמדת המאמן כי כישרון ידוע שיש באשדוד ולא מעט.


10. הפועל רעננה

הגיעו: מרקו אדמוביץ', כארם ארשיד, רועי לוי, ג'ורדן פושה, מוחמד עלי קמארה, שגיא דרור.

עזבו: אריק ינקו, אלעד גבאי, עאיד חבשי, רון למל, יובל שבתאי, אלי בבייב.

מה קרה השבוע: אחרי שבוע סוער ומספר החתמות, רעננה עדיין מחפשת שוער ואי אפשר להגיד שהסגל של נציגת השרון נוצץ אפילו כדי לדגדג חלק עליון. נסיגה של מקום אחד, כרגע.



ריביירו, החוד של דראפיץ' יסתפק בו? (אודי ציטיאט)


11. מכבי נתניה 

הגיעו: דני עמוס, בן צעירי, גיא גרוס, עדן שרם, עדי קונסטנטינוס, חגי גולדנברג, גולן אלקסלסי, תומאס יול-נילסן, דן גלזר, לאנדרו ריביירו, דודי תירם.

עזבו: עוז אריאל, קרלוס לואיסה, יקיר שינה, רביד גזל, שון וייסמן, רועי דיין, אלכסנדר ז'דנוב, רון שושן.

מה קרה השבוע: דראפיץ' הוסיף עומק עם הצירוף של דודי תירם, בלם שגדל במועדון והוכיח את עצמו בלאומית (והגיע למלא את מקומו של ברנקו ורגוץ' הפצוע). גם חלוץ כבר נמצא אבל המירוץ אחרי שם גדול נמשך בעיר היהלומים. אז אולי תוכל נתניה לעשות קפיצה יותר משמעותית במד הכוח שלנו.


12. הפועל אשקלון 

הגיעו: עוז ראלי, אלעד גבאי, טל איילה, מילאן סמיליאניץ', שרון גורמזנו, שי חדד, שון מלכה.

עזבו: דויד מנגה, רז מאיר, חיים איצרין, ברוך דגו, אסי בוזגלו, איסו לינגאנה, מתן חוזז, אמיר בן שמעון, ריף מסיקה, שניר משען, קובי בן חמו, בן אז'ובל.

מה קרה השבוע: יובל נעים מחפש עדיין זרים והחל לבחון קשר. אחרי שבוע של החתמות נבחנים, אשקלון נותרה עם סגל מאוזן יחסית, אבל לא מעבר. ירידה של מקום.


13. בני סכנין

הגיעו: ישראל זגורי, מוחמד כליבאת, לוקאס גאושו, ג'ונתן לוקה, עלאא אבו סלאח, מתן עמבר.

עזבו: ז'אורז'יניו, יובל אבידור, ניר לקס, רמזי ספורי, אסף רז.

מה קרה השבוע: סימני השאלה נמשכים סביב נציגת המגזר ואי אפשר להגיד שלחיוב. חוסר בהירות מקצועי וספקות סביב סבירסקי והצוות שלו ובנוסף גם נבחנים לא מרשימים כמו הרמוני איקנדה. בסכנין צריכים לעשות סדר ומהר.



איקנדה, לא התרשמנו (עדי אבישי)

14. הפועל עכו

הגיעו: גל שיש, בן אז'ובל, אלון נצר, רם שטראוס, בוז'ידר ואסב, עבדי פרחאת, גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי, ברונו איבה, פייסל מוליץ'.

עזבו: עידו אקסברד, ברנקו מיכאילוביץ', ירדן קרישטול, ציון צמח, דמיטרו ריז'וק, אדריאן רוצ'ט, מחמוד עבאס, מורד אבו ענזה.

מה קרה השבוע: שבוע עמוס בסוגיית המנודים לא הוסיף לקבוצה שמנסה לייצב סגל. אז למרות מספר חיזוקים, עכו שמרה ולא בגאון על מיקומה בתחתית הדירוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי