פקהארט עבר בדיקות רפואיות, שכרו של וואקמה ישודרג

תומאש פקהארט
תומאש פקהארט | הפועל באר שבע, אתר רשמי

החלוץ הצ'כי שנמצא בישראל אמור להיות הזר השישי של הפועל באר שבע בחוזה לשלוש שנים, החלוץ הניגרי זוכה למחמאות. ראש הממשלה שוחח עם ברקת אחרי הניצחון בהונגריה. גם קורהוט יזכה לחוזה חדש

(גודל טקסט)
תומאש פקהארט נחת הבוקר (חמישי) בישראל לבדיקות רפואיות וחתימה בהפועל באר שבע. החלוץ הצ'כי בן ה-28 צפוי לחתום בהמשך היום לשלוש שנים ולהרוויח כ-450 אלף יורו לעונה. הוא יהיה הזר השישי של האלופה, שחיפשה במשך כל הקיץ אחרי שחקן מטרה גבה קומה ברמה גבוהה. המגעים עם פקהארט נמשכו זמן רב והסתיימו בהצלחה. השחקן צפוי להירשם כבר לצמד המשחקים מול לודוגרץ בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות.


פקהארט שוחרר רשמית מא.א.ק אתונה היוונית, במדיה שיחק בשנה וחצי האחרונות וכבש 12 שערי ליגה ב-40 הופעות. החלוץ בן ה-28 שיחק בעבר עם אלמוג כהן בנירנברג ובאינגולשטאט וקיבל מהקשר הישראלי המלצות חמות. כזכור, לפני מספר ימים טענו מקורבי פקהארט בשיחה עם ספורט1 שהעסקה אפשרית. השחקן המתין שהאלופה תעבור שלב לפני שנחת להשלים את העסקה. פקהארט רשם בקריירה 19 הופעות בנבחרת צ'כיה והקריירה שלו כוללת גם את טוטנהאם וסאות'המפטון.




בעוד פקהארט מנסה להסתגל לחום הבאר שבעי, מירב המחמאות זורמות בכיוונו של טוני וואקמה. אחרי תצוגת התכלית בבודפשט, ביסס הניגרי את מעמדו ככוכבה הבלתי מעורער של האלופה. יחד עם זאת, לתלות המתפתחת בשירותיו של החלוץ יהיה תג מחיר, כאשר הנטייה היא לשדרג את שכרו. בקבוצה לא מטילים ספק בצורך לעשות זאת כשהשאלה היחידה היא בכמה.


שכרו של וואקמה נע בסביבות 340 אלף יורו לעונה, ובשלב הראשון כנראה שהסכום "יעוגל" ל-400 אלף. הפיצוי שדרשה האלופה עבור שחרורו היה אסטרונומי ובעצם נועד להרחיק ממנו את הגורמים שרחרחו בקרבתו.סגירת חלון ההעברות בסין הייתה בשורה חשובה מבחינת האלופה, ומכירתו לא תהיה רלוונטית לפחות עד חלון ההעברות בחודש ינואר. "וואקמה הוכיח שהוא כרגע השחקן הכי חשוב של באר שבע, וצריך יהיה להשוות את מעמדו על המגרש למעמדו בטבלת השכר", אמרו בסביבתו של החלוץ.



וואקמה. ביסס את מעמדו ככוכב האלופה (אודי ציטיאט)


האלופה שבה מהונגריה אחרי הניצחון 2:3 וההעפלה לסיבוב הבא. ראש הממשלה בנימין נתניהו, שביקר את באר שבע באימון המסכם בהונגריה, התקשר לבעלים אלונה ברקת ובירך אותה על הניצחון. ראש הממשלה ציין שהספיק לצפות בחלק מהמשחק, היה גאה ובקבוצה והוסיף כי הוא ורעייתו התרגשו מהביקור באימון ומהניצחון. ברקת הודתה לנתניהו בשנית והזמינה את הזוג נתניהו לבקר באחד ממשחקי הקבוצה בקרוב.




 

תודה רבה לכולם על התמיכה והדאגה, זה לא מובן מאליו.. מקווה לחזור מהר למגרשים

A post shared by bensahar14 (@bensahar14) on




המשחק הבא מול לודוגרץ יתקיים ביום רביעי בטרנר (20:00, ספורט1 HD). לחלוץ בן שהר ייקבע בימים הקרובים ניתוח והוא עלול להיעדר שלושה עד ארבעה חודשים. החשש הוא ששהר סובל משבר בעצם הבריח זכר לפגיעה החמורה שספג משוער הונבד במחצית הראשונה של המשחק אתמול.


תומאש פקהארט. הרכש החדש של האלופה (הפועל ב
תומאש פקהארט. הרכש החדש של האלופה (הפועל ב"ש, האתר הרשמי)


בתוך כך נודע שמיהאי קורהוט אמור לחתום בשבוע הבא על חוזה חדש ומשודרג בהפועל באר שבע, כך על פי גורמים בהונגריה. המגן ההונגרי יאריך את ההסכם המקורי בעונה אחת ויחתום עד 2020. קידום התהליך אמור להשתלב עם מימוש האופציה שיש לאלופה לעונה הקרובה, דבר שלא היה ודאי בתחילתה של עונת המלפפונים, על רקע חוסר הוודאות בעניין עתידם של יתר הזרים בקבוצה. 
 

המגן ההונגרי שהגיע בקיץ שעבר נכנס בקלות לנעליו של אופיר דוידזאדה וגילה יציבות וחוכמת משחק, אך בבאר שבע שקלו בשלב מסוים לוותר עליו. לצדו של קורהוט, צירפה כידוע ב"ש את אורן ביטון, שלא נכלל בסגל למשחקים מול בודפשט הונבד. קורהוט פתח אתמול במשחקה של באר שבע בהונגריה, אך הוחלף במחצית השנייה לאחר שהתלונן על כאבים בבטנו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי