בני יהודה וזניט החליפו את הביתיות במוקדמות הליגה האירופית

בני יהודה
בני יהודה | דני מרון

הכתומים ענו בחיוב לבקשת הרוסים, כ-10,000 צופים אמורים להגיע למשחק במושבה. השחקנים חולמים: "הכותרות יהיו – אירופה בהלם". צפו ב-0:2 המרשים על טרנצ'ין

(גודל טקסט)

בני יהודה החליטה להיענות לבקשת זניט סנט פטרסבורג, והחליפה עמה את הביתיות בצמד המשחקים בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה הרוסית ביקשה את ההחלפה בשל לוח משחקים צפוף, וביוצא מכך תארח את המשחק השני. 

המשמעות היא שביום חמישי ה-27 ביולי בשעה 20:30, בני יהודה תל אביב תארח את זניט סנט פטרסבורג באצטדיון המושבה. מכירת כרטיסים לקראת משחק הבית תפתח בתחילת השבוע. הכתומים אמורים לקבל פיצוי כספי מהקבוצה הרוסית וגם מצפים לקרוב לעשרת אלפים צופים שיגיע למשחק, רבים מהם אוהדים של זניט בישראל. גורם במועדון אמר כי עדיף לשחק את המשחק הראשון בארץ מאשר להגיע לגומלין אחרי תבוסה קשה ברוסיה ואז האוהדים יאבדו עניין במשחק.

חוץ מהחלוץ דובב גבאי שכבר חזר לסגל של הכתומים, ייעשה ניסיון נוסף להחתים את החלוץ הברזילאי רודולפו. הצדדים כבר הגיעו להסכמות, אבל קשיים מול קבוצתו של השחקנים מעכבים עד כה את החתימה.

הבעלים ברק אברמוב הבטיח לצרף מספר שחקנים, אבל נכון לעכשיו נראה שרק שחקן אחד או שניים יספיקו להגיע לפני צמד המשחקים מול האימפריה הרוסית. בני יהודה צפויה לצרף בהמשך בלם זר וגם ממתינה למכבי תל אביב כדי לקבל בהשאלה את אליאל פרץ ושגיב יחזקאל.

ברק אברמוב. הבטיח חיזוק לסגל (דני מרון)
ברק אברמוב. הבטיח חיזוק לסגל (דני מרון)

בסיום ה-0:2 המרשים על טרנצ'ין זכו השחקנים למחמאות על משחק ההקרבה שהפגינו. במיוחד זכה לשבחים כובש השער השני יובל אשכנזי, שבעונה שעברה עוד שיחק בהפועל כפר שלם מליגה א'. המבקיע הראשון מאוויס צ'יבוטה רקד בחדר ההלבשה ואמר לכתבים: "להגיע לבני יהודה הייתה ההחלטה הראשונה שלי מיד בסיום העונה האחרונה. הניצחון הוכיח כי יש כאן קבוצה טובה ולכולם מגיע כל הכבוד על ההישג. יש לנו עוד עבודה רבה בהמשך".

כבר מהיום יחל המאמן יוסי אבוקסיס לאסוף מידע על היריבה הרוסית החזקה. שחקן בקבוצה אמר: "הלוואי ובשבוע הבא הכותרות יהיו 'אירופה בהלם'. זניט זו קבוצה אדירה והסיכויים בצד שלה, אבל כבר היו הפתעות בכדורגל והאוהדים שלנו יתנו את הרוח הגבית כדי להוציא תוצאה טובה". 

שחקני בני יהודה. מקווים להפתיע את זניט (דני מרון)
שחקני בני יהודה. מקווים להפתיע את זניט (די מרון)

הקבוצה חתמה על שיתוף פעולה עם הקליניקה הפיזיותרפיסט עידו דנה וזו תלווה את המועדון מקבוצות הנוער ועד לבוגרים. ברק אברמוב אמר: "שמחים לשתף פעולה עם איש מקצוע בכיר ומוכח כמו עידו. שיתוף הפעולה הזה הוא צעד נוסף במטרה הגדולה של כל מי שעובד במועדון – להפוך אותו למקצועני ותחרותי יותר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי