מכבי חיפה חזרה לישראל, שחקן זר עשוי לחתום בימים הקרובים

ניקיטה רוקאביציה
ניקיטה רוקאביציה | מכבי חיפה, אתר רשמי

הירוקים יחלו בתחילת השבוע בהכנות למחזור הראשון בגביע הטוטו מול סכנין, הנטייה היא לצרף קשר. השיחות עם גוטליב נמשכות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה לפנות בוקר (שישי) ממחנה אימונים של עשרה ימים בפולין שם ערכה הקבוצה שלושה משחקי אימון וסיימה עם ניצחונות על וולפסבורג ב' (0:49 ומידג' לגניצה (0:1) והפסד מביך מול סיגמה אולומוץ (0:5). במועדון סיפרו על שביעות רצון מהמחנה הן בצד המקצועי והן בצד החברתי במיוחד לאור השתלבותם של הזרים ארנסט מבוקה שחתם סמוך ליציאה למחנה והברזילאי קאיו שחתם במהלך מחנה האימונים.

ביום האחרון טיילו השחקנים בברלין וביקרו באנדרטה לזכר יהודי אירופה שנרצחו בשואה. המאמן גיא לוזון העניק חופשה לשחקנים במהלך סוף השבוע וכבר בתחילת השבוע יחלו בהכנות לקראת המשחק הרשמי הראשון מול בני סכנין בגביע הטוטו.

בחיפה מקווים לנסות ולהחתים זר נוסף עד המשחק מול סכנין. במועדון אומנם מתלבטים אם הזר האחרון יהיה בעמדת הקשר או החלוץ כאשר הנטייה היא להביא קשר נוסף ואחד המועמדים הוא הפולני אדריאן מיז'ייבסקי ששיחק בשנים האחרונות במזרח התיכון ובעל 41 הופעות בנבחרת פולין. בחיפה אישרו כי ישנם מספר מועמדים והצוות המקצועי יקבל החלטה.

שחקן נוסף שמחכים להתפתחויות איתו הוא הבלם אדי גוטליב. בחיפה ימשיכו בשיחות מול השחקן ובשל הרצון של המאמן גיא לוזון מקווים להגיע עמו להסדר במהירות. בחיפה גם מצפים להחלמתו של החלוץ עומר דמארי בתקווה שיקבל דקות משחק כבר בגביע הטוטו.

ניקיטה רוקאביציה בשדה התעופה (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
ניקיטה רוקאביציה בשדה התעופה (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי