הכנה: נתניה ורעננה הפסידו, תיקו להפועל ת"א ניצחון לק"ש

מכבי נתניה
מכבי נתניה | אתר רשמי

חניכיו של דראפיץ' נכנעו 2:1 לגורניק לצ'נה. קבוצתו של דודו אברהם נוצחה 1:0 על ידי לארקה גדיניה. האדומים סיימו ב-1:1 מול לך פוזנן ב' וגוזלן כבש מול מורה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה רשמה הערב (שבת) את הפסדה הראשון במשחק השני במחנה האימונים שנערך בפולין. הקבוצה מעיר היהלומים נכנעה 2:1 מול לגורניק לצ'נה, שירדה העונה לליגה השנייה בפולין. הנתנייתים הגיעו למשחק לאחר ה-1:1 ביום רביעי האחרון מול פוגון סידלצה.

הפתיחה דווקא הייתה מעודדת עבור חניכיו של דראפיץ. אביב אברהם, אחד מנקודות האור של משחקי ההכנה, סידר שער יתרון בדקה ה-20 מבישול של חגי גולדנברג. בדקה ה-39 דני עמוס מנע שוויון שהדף פנדל לזכות היריבה.

במחצית השנייה הפולנים הפכו את התוצאה עם צמד שערים בדקות ה-59 ו-65 , כאשר עד לסיום הנתנייתים לא הצליחו להשוות את התוצאה. גיא גרוס ודודי תירם רשמו הופעות בכורה. במועדון אמרו: "כרגע העניינים לא לגמרי מתחברים. חייבים חיזוק דחוף להתקפה, כי הסגל חייב שידרוג".

מי שמאכזב בינתיים הוא בלם הרכש הדני תומאס נילסן. לפני שבועיים וחצי ערך המאמן סלובודאן דראפיץ' שיחה עם השחקן, בה הבהיר לו שהוא נותן לו זמן התאקלמות אך מצפה ממנו ליותר. בינתיים, היכולת של הדני לא משביעה רצון, ולא מן הנמנע שבנתניה יעשו חושבים לגבי המשך דרכו.

הקבוצה תקיים את משחק האימון השלישי ביום שני מול אנרג'יה קוזנייצה, ותחזור לישראל בלילה בין רביעי לחמישי. מכבי נתניה תנוח ולא תשתתף במחזור הפתיחה של גביע הטוטו, כאשר הקבוצה תתארח במחזור השני במושבה אצל מכבי פתח תקוה.

סלובודאן דראפיץ'. המאמן מצפה ליותר מנילסן (אודי ציטיאט)
סלובודאן דראפיץ'. המאמן מצפה ליותר מנילסן (אודי ציטיאט)

הפועל רעננה נגד ארקה גדיניה 1:0 (אשר גולדברג)
הפועל רעננה קיימה הערב את משחקה השני במחנה האימונים בגדנסק פולין, נגד ארקה גדיניה. חניכיו של דודו אברהם ספגו שער מפנדל בדקה ה-65. במשחק הראשון בפולין, ניצחה הקבוצה את אולימפיה גרודידז' 1:3.

הפועל תל אביב – לך פוזנן ב' 1:1 (אשר גולדברג)
הפועל תל אביב ולך פוזנן ב' נפרדו הערב ב-1:1, במשחק האימון השני של האדומים במחנה האימונים בפולין. בדקה ה-32 הפולנים עלו ליתרון לאחר טעות בהגנה האדומה, והתוצאה נשמרה עד תום המחצית הראשונה. מוטי איוניר ערך מספר חילופים בחצי השני, ובדקה ה-80 עדן הרשקוביץ' השווה ל-1:1 מבישול של אביחי ידין. ביום שני תקיים הקבוצה משחק אימון נוסף מול אומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

עירוני קריית שמונה נגד נ.ק. מורה 0:1 (מיכאל וייסרמן)
עירוני קריית שמונה ערכה הערב את משחק האימון השלישי והאחרון שלה באוסטריה. הקבוצה של חיים סילבס ניצחה בתוצאה 0:1 את נ.ק. מורה מהליגה השנייה בסלובניה. החלוץ שובל גוזלן, שנרכש הקיץ ממכבי חיפה, כבש את שער הניצחון. גוזלן ממשיך את היכולת הטובה שלו במחנה, ונראה כי אמור להיות אחד משחקי ההתקפה החשובים של הקבוצה בעונה הקרובה. סילבס הפתיע כאשר העלה בהרכב הראשון את הקשר עידו דוידוב על חשבונו של עדן שמיר. גם הקשר דידייה ברוסו פתח במשחק ונראה כי צפוי להמשיך בקבוצה.

עידו אקסברד. ניסה להכריע את המשחק (הפועל ת
עידו אקסברד. ניסה להכריע את המשחק (הפועל ת"א, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי