הכנה: 1:1 להפועל חיפה מול מחליפי דינמו קייב, סכנין הובסה ביוון

חנן ממן מול מחליפי דינמו קייב
חנן ממן מול מחליפי דינמו קייב | אתר רשמי

קבוצתו של ניר קלינגר סיימה בתיקו עם הקבוצה האוקראינית שעלתה עם הרכב משני, קבוצת הנוער של אולימפיאקוס הביסה 0:4 את שחקניו של ז'אירו סבירסקי

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל ממשיכות בהכנות לעונה הקרובה, כשהיום (ראשון) קיימו הפועל חיפה ובני סכנין משחקי ידידות במסגרת מחנות האימונים.



הפועל חיפה סיימה ב-1:1 עם מחליפי דינמו קייב
הפועל חיפה
סיימה היום (ראשון) את המשחק השלישי שלה במחנה האימונים באוקראינה בתיקו 1:1 מול דינמו קייב. המשחק נערך במגרש האימונים המרשים באצטדיון בקייב והקבוצה המקומית עלתה בעיקר עם השחקנים המחליפים שלא שותפו אתמול במשחק הליגה מול שחטאר דונייצק.




בדומה לשני המשחקים הראשונים, גם הפעם המשיך ניר קלינגר עם שיטת שלושת הבלמים. כמו במשחק הראשון, פתחו במרכז ההגנה ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש וראסמוס סיוסטדט. בקישור פתחו רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו וחנן ממן ששימש כקפטן הקבוצה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובדקה ה-60 הרכש החדש אלון תורג'מן כבש את שערו השלישי במחנה האימונים לאחר מסירה נהדרת של שמואל שיימן, אך חמש דקות לסיום הצליחו המקומיים להשוות את התוצאה.





הרכב הפועל חיפה שפתח: ארנסטס שטקוס, דור מלול, רסמוס סיוסטדט, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, מקסים פלקושצ'נקו, רוסלן ברסקי, חנן ממן, ראדו גנסארי, עדן בן בסט.


בני סכנין הובסה 4:0 מול קבוצת הנוער של אולימפיאקוס

בני סכנין הפסידה הערב 4:0 במשחק האימון מול קבוצת הפאר היוונית אולימפיאקוס, שעלתה עם הקבוצה עד גיל 20 כאשר הקבוצה הבוגרת מתכוננת למפגש במוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי מול פרטיזן בלגרד. למרות הכל, לאורך כל 90 הדקות היו הבדלי רמות ברורים בין שתי הקבוצות.

בסכנין בלטה בעיקר העייפות של חלק גדול מהשחקנים הן ממחנה האימונים והן מהטיסות שעברה הקבוצה לאחרונה. "היה לנו ברור שהתשישות והעייפות יפגעו בנו אבל החוויה והמפגש המרגש היו חשובים לנו", אמרו בסכנין. מיד לאחר המשחק נערכה ארוחת ערב מיוחדת בה נכחו שחקני שתי הקבוצות וכבר הלילה צפויה הקבוצה לחזור לישראל. 


הרכב בני סכנין שפתח: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, חאלד חלאילה, סגס תאמבי, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, לוקאס גאושו, ג'ונתן לוקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי