אדי גוטליב סיכם במכבי חיפה, צפוי לחתום ביממה הקרובה

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

הירוקים סיכמו את הפרטים מול בלם הפועל תל אביב, שצפוי להרוויח כ-230 אלף יורו. הירש עשוי לעבור לאדומים בהשאלה. קאיו, מאבוקה וקוסטדינוב ישובו לאימונים

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה חזרה אתמול לאימונים לאחר שחזרה בסוף שבוע ממחנה אימונים בן עשרה ימים בפולין וערכה אתמול אימון ללא שלושת הזרים הזרים. המגן ארנסט מאבוקה והקשרים גיאורגי קוסטדינוב וקאיו קיבלו אישרו מיוחד לטוס למולדתם, חזרו באיחור ולא לקחו חלק באימון.

היום תשוב הקבוצה להתאמן בסגל מלא וכבר מחר תערוך משחק אימון מול הפועל ראשון לציון וזאת לפני משחק גביע הטוטו בשבת נגד בני סכנין. בחיפה מקווים כי הבלם אדי גוטליב יהפוך בימים הקרובים לשחקן הקבוצה, כאשר ביממה האחרונה הצטמצמו משמעותית הפערים בין הצדדים. כזכור, כבר לפני מספר שבועות מכבי חיפה הגיעה להסדר עם הפועל תל אביב ואתמול גם הגיעה לסיכום עקרוני מול השחקן שצפוי להרוויח כ-230 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. "לוזון רצה את השחקן במשך זמן רב ולחץ להביאו", אמרו במועדון.

הגעתו של גוטליב תעזור לצוות המקצועי לתרגל שיטה נוספת פרט לשיטה 4-3-3 שתורגלה במהלך המחנה האימונים. בחיפה רוצים כי הקבוצה תשחק העונה גם בשיטת שלושת הבלמים וגוטליב יהיה שחקן משמעותי בשיטה הזאת. אגב, במהלך השיחות עם ראשי האדומים ביקשו בהפועל להחזיר ולשאול את החלוץ שחר הירש ולא מן הנמנע כי השחקן יהיה חלק מהעסקה מול גוטליב ויושאל לאדומים בעונה הקרובה. הירש גם מבוקש בהפועל עכו.


ורמוט. אין כוונה לפגוע במעמדו (ערן לוף)

הקשר גילי ורמוט ממשיך לזכות בהערכה ולמרות שלא פתח בשלושת משחקי האימון במהלך המחנה אין שום כוונה לפגוע במעמדו. "לוזון מעריך את גילי והוא ימשיך להיות שחקן מפתח גם העונה. בניגוד לשנה שעברה, הפעם יש לנו סגל מעובה וחזק ומי שטוב ישחק", אמרו בחיפה.

בנושא אחר, שלב ההוכחות בבוררות בעניינו של איסמעיל ריאן יתחיל רק בחודש הבא והשחקן עדיין ממשיך להתאמן עם השחקנים המנודים למרות שביקש לאחרונה לחזור ולהתאמן עם הקבוצה הראשונה. "יש לנו כ-30 שחקנים בסגל של הקבוצה הראשונה וזה לא רציני להוסיף לשם עוד שחקנים", הבהירו במכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי