בניון לשרותך: 2:3 לבית"ר על אשקלון במשחק הכנה

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

הקשר הוותיק כבש בדקה ה-90 וייתכן שיתרום להפשרת היחסים בין המאמן שרון מימר לבעלים אלי טביב. בלם זר צפוי להגיע, שני שחקנים ישוחררו מהסגל הרחב

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים התאוששה היום (שלישי) במעט מההדחה המשפילה מאירופה (4:0 לבוטב פלובדיב ו-5:1 בסיכום הכללי בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית) כשניצחה 2:3 בחוץ את הפועל אשקלון במשחק ההכנה לקראת גביע הטוטו. הצהובים שחורים יתארחו ביום ראשון באשדוד במשחק הראשון במפעל.

המאמן שרון מימר ניסה במשחק את אנטואן קונט כבלם, דבר שעל פי הדיווחים היה מוקד לנתק בינו לבין הבעלים אלי טביב. כמו כן העניק מימר הזדמנות לפתוח לשחקנים שלא ראו דקה בקמפיין האירופי כמו השוער השני סתיו שושן, אבישי כהן, אור ואקנין ואמיר עגייב שהצדיק את ההזדמנות עם שער והכשלה ברחבה שהובילה לפנדל.

ז'אורז'יניו דייק בבעיטה מ-11 מ' בדקה ה-38 וקבע את תוצאת המחצית 0:1. עגייב הכפיל בדקה ה-49 אבל שער עצמי מדן מורי (60) ואחד ממירקו אורמוש (62) קבעו שוויון 2:2 מהיר. יוסי בניון שנכנס כמחליף הכריע בדקה ה-90.

בית"ר פתחה בהרכב הבא: שושן, כהן, קונט, טל כחילה, חן דילמוני, אור ואקנין, דוד קלטינס, ז'אורז'יניו, עגייב, אנתוני וראן ויעקב בריהון. מתן ההזדמנות נעשה מתוך מחשבה שהצהובים שחורים יצטרכו לאפשר לשני שחקנים לעזוב את המועדון בהשאלה.

מימר ציפה אמש (שני) לשיחת טלפון מטביב, שכועס על המאמן מאז התבוסה בבולגריה, אך בסופו של דבר בחר הבעלים שלא להלהיט את האווירה. "טביב נמצא בארצות הברית ושיחת טלפון לא תוסיף דבר. הוא קיבל הסברים מנציגו אלי אוחנה וכך דברים צריכים להיעשות", אמרו בבית"ר.


מימר, אוחנה וטביב. מנסים לשמור על שקט (דני מרון)

במקביל, בקבוצה בודקים מספר בלמים זרים לאחר שהמהלך לצירוף הצרפתי לינדזי רוז לא מתקדם בשלב זה. " נמתין עוד מספר ימים ונראה לאן הדברים מתפתחים. בלם זר צריך להגיע ולחזק את המערך האחורי", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי