סבירסקי יבקש לצרף קשר ברזילאי לסכנין עוד השבוע

ז'אירו סבירסקי
ז'אירו סבירסקי | צילום: סכנין רשמי

לאחר שהנבחן הרמוני איקנדה שוחרר, מאמן הקבוצה ייפגש עם ההנהלה ויעביר שמות של מועמדים. חשש שתבוסה בגביע הטוטו תעורר זעם אצל האוהדים

(גודל טקסט)

 בני סכנין תחזור היום ׁ(רביעי) לאימונים לאחר הנסיעה ליוון בסוף השבוע, שם הובסה הקבוצה 4:0 על ידי קבוצת הנוער המחוזקת של אולימפיאקוס, ובמועדון מבינים כי הפסד מביך נוסף למכבי חיפה בגביע הטוטו עלול לגרום לזעם רב בקרב האוהדים עוד לפני פתיחת העונה.


במועדון מבינים כי לאחר שנתיים טובות אצל יוסי אבוקסיס, כל משחק תחת המאמן החדש ז'אירו סבירסקי ישמש כמבחן. במועדון אומנם הבהירו כי רוב הסגל סגור, אך המאמן עצמו מעוניין לצרף קשר אחורי נוסף.

 



לספורט1 נודע כי סבירסקי צפוי להיפגש במהלך היומיים הקרובים עם הנהלת הקבוצה ולבקש לצרף קשר ברזילאי נוסף כאשר המאמן כבר מחזיק בשני שמות שההנהלה תפתח עמם במשא ומתן. "המאמן קיבל הכול מההנהלה וגם יקבל ככל הנראה את הקשר הנוסף, אבל מצד שני הוא חייב להראות תוצאות. משחקי גביע הטוטו יהיו מבחן גם עבורו", הבהירו במועדון.


הניגרי הרמוני איקנדה שהתאמן לאחרונה עם הקבוצה שוחרר וכעת מתכוונים בסכנין להביא קשר זר אחר. במועדון מקווים כי הקשר ישראל זגורי יחלים עד שבת וגם אם לא יפתח בהרכב יוכל להיות בסגל הקבוצה וישולב במהלך המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי