קשר נבחרת גאנה אייזק סאקיי מועמד למכבי תל אביב

אייזק סאקיי
אייזק סאקיי | מסך

קשר קבוצת אלניאספור הטורקית הוצע לג'ורדי קרויף ולא מן הנמנע כי יהיה הקשר האחורי שיצרפו הצהובים. בן 23 בלבד, בעבר שיחק בליברץ הצ'כית. ב-17:30: מסיבת עיתונאים לקראת פאניוניוס

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מנהלת בימים האחרונים מו"מ עם מספר שחקנים זרים לעמדות הבלם, הקשר האחורי ושחקן כנף בצד שמאל, ולפי גורמים בטורקיה לא מן הנמנע שכבר בימים הקרובים תכריז מכבי תל אביב על צירופו של קשר נבחרת גאנה.

מדובר באייזק סאקיי בן ה-23, שבעונה שעברה עבר לליגה הטורקית וחתם באלניאספור, קבוצתם של קרלוס גרסיה וגליינור פלט. סאקיי הוא קשר מרכז שדה שיכול לשחק גם כבלם. בנבחרת גאנה הוא רשם שתי הופעות לא רשמיות, 60 דקות מול ארצות הברית בינואר האחרון ו-90 דקות ביוני האחרון מול מקסיקו. 

סאקיי החל את הקריירה בקבוצת "ליברטי" הגנאית וכבר בשנת 2012, בגיל 18 בלבד, נרכש על ידי סלובן ליברץ הצ'כית. בקיץ שעבר כאמור עבר לליגה הטורקית ורשם 23 הופעות ליגה, בהן כבש פעמיים ובישל שער נוסף. הוא ספג תשעה כרטיסים צהובים ובסך הכל פתח 22 פעמים ובמשחק אחד נוסף עלה מהספסל. לא פחות משמונה משחקים הוא החמיץ עקב פציעות. בצ'כיה הוא רשם 59 הופעות ליגה, רובן בעונת 2013/4. ב-2015/6 רשם 13 הופעות, מהן שש בהרכב ושבע כמחליף.


סאקיי. קשר נבחרת גאנה יגיע למכבי תל אביב (טוויטר)

בתוך כך, הערב (17:30) תערוך הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת משחק מוקדמות הליגה האירופית מחר מול פאניוניוס (19:45, ישיר בספורטHD1). בקבוצה מקווים כי דור מיכה ישוב בימים הקרובים לאימונים מלאים לאחר שהחמיץ עד עתה את פתיחת העונה עקב פגיעה מהעונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי