ביקורת בבית"ר: "דוד קלטינס וקלאודמיר נמצאים בירידה"

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

הירושלמים עדיין מלקקים את הפצעים מהתבוסה מול בוטב פלובדיב. בסביבת המועדון מבהירים שאין מאמן ראוי משרון מימר, שצפוי לבצע שינויים מקצועיים. בלם וחלוץ על הכוונת

(גודל טקסט)

אלי טביב צפוי לשוחח עם שרון מימר במטרה לקבל הסבר מקצועי על ההדחה מהליגה האירופית. ראשי בית"ר חושבים שנכון לעכשיו אין מאמן ישראלי ראוי יותר משרון מימר והפתרון ככל הנראה לא יגיע משינוי על הקווים.


בבית"ר מודים בימים האחרונים שעזיבתו של חסוס רואדה פגעה במשחק ההגנה ובעקבות כך במועדון מגבירים את המאמצים להחתמת בלם זר. מעבר ללינדזי רוז, איתו מתנה"ל מו"מ, מספר מועמדים כבר הוצעו לאלי אוחנה.



בצוות המקצועי מבינים שניסיונות האלתור של אנטואן קונטה בעמדת הבלם לא הניבו הצלחה מקצועית והצרפתי יחזור לעמדת המגן הימני שם התרומה שלו משמעותית יותר.


הלקחים המקצועיים מהתבוסה לבוטב פלובדיב במוקדמות הליגה האירופית הביאו את שרון מימר לתהות לגבי שיטת המשחק. אתמול (שלישי) במשחק האימון נגד הפועל אשקלון, תרגל המאמן לחץ גבוה על שחקני היריב, כשאמיר עגייב הרשים.



אנטואן קונטה. יחזור לעמדת המגן (עדי אבישי)
אנטואן קונטה. יחזור לעמדת המגן (עדי אבישי)


בקבוצה הסבירו כי עזיבתו של איינבינדר הותירה בור במרכז המגרש: "אי אפשר להתעלם מהירידה בכושרם של דוד קלטינס וקלאודמיר פריירה. גם הניסיונות להציב את קלטינס בהגנה לא היו מוצלחים. הצוות המקצועי מבין שחובה לעשות תיקון ויהיה שינוי".


הכוונה העיקרית של מימר היא למצוא את ההרכב הנכון בקו הקדמי בין עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר, יוסי בניון, אמיר עגייב וז'וארז'יניו. כמו כן, קיים רצון לצרף חלוץ ישראלי בכיר, כדי שהעומס והתלות לא תהיה רק על כושרו של איתי שכטר.
דן איינבינדר. הקפטן לשעבר הותיר בור גדול בקישור (עדי אבישי)
 דן איינבינדר. הקפטן לשעבר הותיר בור גדול בקישור (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי